شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 258 مورخ 9/12/94 روز یکشنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: دویست و پنجاه هشتمین جلسه شورا در مورخ 9/12/94 روز یکشنبه در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي رفائی نژاد رییس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام و وقت بخیر از حضور اعضای محترم شورا و شهردار الوند تقدیر و تشکر نمودند . و فرا رسیدن هفته امور تربیتی را به اولیاء و مربیان و معملمان تبریک  و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند و از حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی که پشتوانه انقلاب می باشد و کلیه عوامل اجرایی انتخابات ، فرمانداری ، شورای نگهبان ، آموزش و پرورش و شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه سه تن از نمایندگان بازارچه میوه و تره بار شهر الوند (تولید دارو) وارد صحن شورا شده و درخواست ها و کمبودهای مکان موردنظر را به سمع شورا رسانده و خواستار رفع آن شدند .

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1- نامه شماره 7191 مورخ 9/12/94 شهرداری الوند موضوع : درخواست صدور مجوز کمک مالی به دبیرستان شهید درویشی ناحیه شهری نصرت آباد جهت تشویق دانش آموزان فعال علمی و فرهنگی و ورزشی بمبلغ 10.000.000 ریال از محل اعتبارات وظیفه خدمات شهری ماده 16 ردیف 4169 با پادار نمودن در اصلاح یا متمم بودجه  ، مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

2- نامه شماره 7192 مورخ 09/12/94 شهرداری الوند موضوع : درخواست صدور مجوز مساعدت مالی به پیش دبستانی نور جهت تهیه بازیهای فکری و هوشی به مبلغ 2.000.000 ریال از محل اعتبارات وظیفه خدمات شهری ماده 17 با پادار نمودن در اصلاح یا متمم بودجه ، مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

3- نامه شماره 7122 مورخ 04/12/94 شهرداری الوند موضوع : پیشنهاد تغییر نام ناحیه شهری نصرت آباد به «ناحیه شهری نصر» در قالب صورتجلسه شماره 6 کمیته نامگذاری شهرداری ، مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

4- تعداد 10 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و همکاری و اقدام برابر مقررات به شهرداری الوند ، و شرکت های شهرستان البرز ارسال گردید .