شورای اسلامی شهر الوند

پیام رئیس شورای اسلامی شهر الوند به مناسبت یوم الله 13 آبان

13.08.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛ محمد رفائی نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند بمناسبت یوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.  متن این پیام بدین شرح است

13 آبان گوهری ارزشمند در مخزن السرار انقلاب اسلامی ماست که امام راحل عظیم الشانمان با ایثار و فداکاری از صدف حقیقت و صداقت استخراج نمودند و آنگاه از کف اخلاص، آن پیر مرد دیروز تا مشت های گره کرده جوانان و نوجوانان امروز دست به دست شد و جوانان انقلابی ما در طول سی و هشتمین بهار ارزشمند انقلاب این گنج را حفظ نموده اند.

این روز مبدا تحول و سرفصل حادثه ای نو برای انقلاب ما بود که هر چه بر آن زمان می گذرد تازه تر و زیبا تر می شود. هجرت تحمیلی معمار کبیر انقلاب از ترکیه و سپس به نجف اشرف به زعم دشمنلن تبعید و به سهم محبین انقلاب، ردای افتخاری بود که همچنان بر دوش تاریخ زیبای ما می درخشید.

حرکت استکبار ستیزانه دانش آموزان جان بر کف و جوانان شایسته ما در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فتحی مبارک و پیروزی بزرگ بود و نقطه عطفی که جوهره آن خطوط روشن آینده انقلاب ترسیم شده و امروز 13 آبان سنگ بصیرتی است که صلابت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تضمین می نماید و رزمندگان آن مردمی هستند که در این روز با حضور در صحنه میثاق، خود را با رهبر عظیم الشان و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العضما امام خامنه ای تجدید می نمایند.

اینجانب به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر الوند یوم الله 13 آبان را به هموطنان عزیز ایرانی بویژه شهروندان عزیز الوند و نصرت آباد تبریک عرض نموده و از حضور پر شور دانش آموزان الوند در راهپیمایی روز 13 آبان کمال قدردانی و از خداوند منان آرزوی بهروزی و سلامت را برای امت ولایتمدار ایران مسئلت می نمایم.

محمد رفائی نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر الوند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *