شورای اسلامی شهر الوند

دعوت رییس شورای اسلامی شهر الوند از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

9.04.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: محمد رفائی نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند با صدور پیامی از مردم شریف و ولایت مدار الوند و نصرت آباد برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

DSC03209متن پیام در مورد راهپیمایی روز جهانی قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز جوش و خروش همه مسلمانان و آزادگان جهان برای نجات مسجدالاقصی و سرزمین‌های غصب شده فلسطینی از چنگال صهیونیست‌ است.  در حالی که دشمنان با راه ‌اندازی جنگ‌های نیابتی و کشاندن درگیری به جغرافیای جهان اسلام برای رژیم جعلی صهیونیستی حاشیه امن ساخته اند، اما بدانند که روز قدس روز همنوایی و همصدایی امت اسلام و ملت بزرگ ایران است.

روز قدس، روز اعلام حضور ادیان مختلف در سطح جهان و خیل عظیم مسلمانان است و ضرورت و اهمیت این روز و وحدت مسملمانان و کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر از سال های قبل احساس می شود.
شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی رهایی قدس شریف ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه الوند و نصرت آباد را دعوت می نماید تا با پیروی از منویات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری همراه با مردم سایر نقاط کشور هوشیار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری چشمگیر داشته و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.

            محمد رفائی نژآد

          رییس شورای اسلامی شهرالوند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *