شورای اسلامی شهر الوند

پیام نوروزی رئیس شورا به مردم شهر الوند و نصرت آباد

28.12.1392
|
0 دیدگاهها
|

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو، تولد دوباره طبیعت، نوروز باستانی که یادگار نیکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت است بر تمامی همشهریان تبریک عرض می کنم و آرزوی عاقبت بخیري، سلامتی، شادابی، پیروزی و تندرستی را نیز از خداوند متعال خواستارم.

با توجه به اینکه سال جدید مصادف است با ایام فاطمیه، امیداست بتوانیم خودمان را آراسته به صفات والای این بانوی دو عالم نماییم.

بنده افتخار آن را دارم علاوه بر اینکه خداوند بر منِ ناچیز منت گذاشته منتخب شما عزیزان نیز هستم و به پاس و شکرانه این لیاقت خدمتگزاری را داشته باشم و با خدای خویش عهد می بندم تا با یاری دیگر عزیزان شورا، شهردار محترم، کارکنان شریف شهرداری و سازمانهای تابعه در خدمت شهروندان بوده و از همه مردم شهرم نیز انتظار دارم با مشارکت خود در تمامی زمینه ها در جهت عمران و آبادانی شهر و اعتلای فرهنگ اسلامی گامهای موثری برداریم.

یقین دارم سال جدید را با تمام توان،  با بهره وری و کارآیی در صدد کارهای درست و درست انجام دادن امور محوله و با نگاه تیز بین نظارتی و مشارکت شما در مسیر سلامت تلاش نموده و به عزیزان این نوید را می دهم که شورای اسلامی تمامی صداهای شهروندان را شنیده و نقدهای منصفانه را پذیرا باشد و با خدای خویش عهد می کنیم که در خدمت خانواده های عزیز شهدا و جانبازان و همه مردم نجیب شهر الوند و نصرت آباد باشیم.

و مصداق این حدیث امام حسین (ع) باشیم که می فرمایند: خدمتگزاران واقعی مردم کسی است که در هر پست و مقامی باشد خود را از همه مردم پایین تر بداند.

 ان شاا… خدمتگزار صادق باشیم. والسلام

شعبان حسنی

رئیس شورای اسلامی شهر الوند

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *