شورای اسلامی شهر الوند

پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی به شهروندان الوند و نصرت آباد.

28.12.1393
|
0 دیدگاهها
|

رئیس شورای اسلامی شهر الوند در پیامی سال جدید را به شهروندان الوند و نصرت آباد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند:  متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

آوای واپسین گامهای زمستان به گوش می رسد و زمین را به رویشی دوباره دعوت می کند. بهار جان پرور با نسیم فرح بخش خود صفحه گیتی را خلعتی زمردین می بخشد و کران تا کران گل و سبزه و گیاه بهار دوباره طبیعت را به جشن می نشینند، آری حیات نفسی تازه کرده است.

همراه با رستاخیز طبیعت و این عید باستانی، با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم: یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال .

پایان تقویم هر سال آیینه ای از عملکرد مسئولان در عرصه خدمت رسانی است و اینک درطلیعه بهار و پایان یک سال کاری خشنودیم که به اعتماد شهروندانی پاسخ داده ایم که حضورمان در خانه دوم آنها، شورای اسلامی شهر الوند را مدیون اعتماد آنها هستیم.

اینک و در آستانه سال نو امید آن داریم که با رویش جوانه های امید و بالندگی بار دگر وحدت و همدلی را برای تحقق آرزوها و آرمانهای مشترک مان در رسیدن به الوند و نصرت آبادی آباد و توسعه یافته تجدید کنیم.

اعضای شورای اسلامی شهر الوند، در آستانه این تغییر و تحول زمین و زمان ، تحولی شگرف و روزگاری به طراوت بهار را برای مسافران عزیز نوروزی و شهروندان محترم الوند و نصرت آباد که همواره نقطه امید بخش خدمتگزاران خود هستند آرزومند است.

 

شعبان حسنی

رئیس شورای اسلامی شهرالوند           Shora (4).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *