شورای اسلامی شهر الوند

نشست هم اندیشی شورای اسلامی با شورای کشاورزی و سرپرست شهرداری در ساختمان ناحیه شهری نصرت آباد.

9.12.1393
|
0 دیدگاهها
|

 

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛ این جلسه عصر روز شنبه مورخ 9/12/93 ساعت 15 با حضور مهندس حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی، مهندس امامی سرپرست شهرداری الوند، حجت اله نعیمی مسئول ناحیه شهری، اعضای شورای کشاورزی، حجت الا سلام والمسلمین حاج آقا موسوی و حاج آقا برجی به همراه مدیران واحدهای شهرداری الوند در شهرداری ناحیه شهری نصرت آباد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای نعیمی ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به همه حاضرین در جلسه، پیگیری مصوبات قبلی شورا در رابطه با کارهای عمرانی  ناحیه شهری و اجرایی شدن آنها را از اولویت قراردادن در سال 94 برشمرد و اضافه کرد: یک بار برای نصرت آباد جدی تصمیم بگیریم و معضل های شهر راحل کنیم.

این مسئول ادامه داد: از مطالبات مردم این شهر احداث پارک ، اجرای میدان در ابتدای جاده حسن آباد و با توجه به تقاطع در آن نقطه تصادف زیادی صورت می گیرد، تصمیم گیری نهایی برای اجرا کمربندی طالقانی، مستقل شدن ناحیه شهری و یکی از مشکلات بزرگ فاضلاب است که اگر انجام گردد 70 درصد مشکلات نظافت و خدمات شهری حل خواهد شد.

مهندس حسنی رئیس شورای اسلامی شهر الوند ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه،  از حضور اعضای محترم  شورا، سرپرست شهرداری،  روحانیت معزز، مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و حاضرین در جلسه ناحیه شهری نصرت آباد از گزارش مطروحه توسط آقا نعیمی تشکر کرد و افزود: برای پیشرفت ناحیه شهری تلاش بیش از پیش مسئول ناحیه آقای نعیمی را می طلبد و اعضای شورا و شهرداری همه تلاششان را بکار میگیرند تا این گره ها باز شود و کارهای انجام شده و کارهایی که باید صورت گیرد در شأن شهروندان محترم نصرت آباد باشد.

رییس شورا اسلامی شهر الوند با تاکید بر اینکه همه دوستان باید همت کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم و با توجه به اینکه بودجه سال 94 را بسته ایم ولی متمم بودجه را تکمیل نکرده ایم تا حداقل احداث یک پارک در ناحیه شهری نصرت آباد را ببینیم خاطرنشان کرد:  چند جلسه با اداره آب و فاضلاب شهرستان و استان برگزار کرده ایم و در نگاه اول باتوجه به اینکه امور فاضلاب به عهده خود آن اداره می باشد و ردیف و بودجه دارند ولی ما برای شهروندان و تصریع در کار یک سوم هزینه و همکاری با اداره فاضلاب را در بودجه مصوب  کردیم.

وی درپایان افزود: ما از مهندس امامی سرپرست محترم شهرداری تقاضا داریم همه توافقات قبلی را بررسی کنند و در مورد ارجاع دادن به کمیسیون ماده 5 را به شورا گزارش نمایند.

در ادامه مهندس امامی سرپرست شهرداری الوند در رابطه با طولانی شدن اجرای کارهای نصرت آباد گفت:  مسئول ناحیه نباید مطالبه داشته باشد بلکه باید پاسخگو باشد و همه پیگیریهای شهرداری نصرت آباد باید توسط مسئول ناحیه صورت گیرد و تا آخر و به نتیجه رسیدن پیگیر شود و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید امکان حل مشکلات الوند و نصرت آباد به صورت کلی وجود ندارد.

سرپرست شهرداری الوند افزود:  بودجه نویسی باید حتماً از پایه شروع شود یعنی از همین نصرت آباد و نیازهای ناحیه شهری باید به صورت کارشناسی و زمان بندی مناسب مورد مطالعه قرار گیرد و در نتیجه با اجرای دقیق و نظارت کارشناسان امر و با جدیت دنبال و به بهره برداری رسد.

در ادامه جلسه، هر یک از اعضای شورا و حاضرین در جلسه ضمن اشاره و تأکید بر رفع معضلات مذکور، به بیان مشکلات و پیشنهاد طرح هایی در این حوزه پرداختند.

در پایان طبق صورتجلسه مقرر شد:

1- در مورد امنیت نصرت آباد حاج آقا موسوی و مهندس امامی پیگیر مکان مناسب برای مستقر شدن نیروی انتظامی و با هماهنگی جناب سرهنگ رسولی راد در نصرت آباد باشند.

2- نصب بنر در سطح شهر نصرت آباد در تمامی مناسبت ها و مخصوصاً در ایام شهادت حضرت زهرا (ص)  توسط آقای نعیمی پیگیری و اقدام گردد.

لازم به توضیح است در انتهای جلسه آقایان مهندس حسنی و امامی و جمعی از اعضای شورا ی اسلامی شهر باتفاق آقای اسماعیل پور بازدیدی از مسجد المهدی که در حال تعمیربود نیز داشتند.

 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *