شورای اسلامی شهر الوند

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر الوند با فرماندار البرز به مناسبت هفته دولت

9.06.1395
|
0 دیدگاهها
|

رفائی نژاد رییس و اعضای شورای شهر به همراه مهندس لطفی شهردار الوند و اکبر امامی مدیر عامل شرکت شهر صنعتی البرز با حضور خود در فرمانداری البرز با مهندس عسگری فرماندار شهرستان البرز دیدار و گفتگوکردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: در این نشست رفائی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، این ایام را به مهندس عسگری فرماندار شهرستان البرز تبریک گفتند.

در ادامه رییس و اعضای شورای شهر الوند در خصوص برخی از مشکلات شهر الوند و نصرت آباد از جمله زمینهای اوقافی و فاضلاب نصرت آباد اشاره کردند و افزودند: امیدواریم مشکل زمینهای اوقافی شهر الوند با همکاری و مساعدت فرمانداری حل و فصل گردد و فاضلاب ناحیه ی شهری نصرت آباد با وجود تلاش و همکاری شورای اسلامی شهر الوند و شهرداری و شرکت آب و فاضلاب شهرستان البرز به نتیجه برسد.

مهندس عسگری فرماندار شهرستان البرز ضمن قدردانی از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند در همه زمینه ها افزود: با تلاش و همدلی اعضای شورای شهر و شهردار الوند با وجود کاهش درآمد شهرداری ها، ارائه خدمات مختلف به مردم  الوند و نصرت آباد با قوت ادامه دارد و شاهد هستیم که پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی نیز در سطح شهر درحال انجام است.

عسگری در ادامه از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید را در راستای رشد و توسعه کشور و در نهایت ارتقای جایگاه و شان جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست و اظهار امیدواری کرد تا همه دستگاه ها و ادارات شهرستان البرز با تمام قوت با اتکا به عقلانیت و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت برآوردن نیازهای مردم و خدمت رسانی به آنها و زنده نگه داشتن امید در دل مردم قدم بردارند.

2019-04-09 07.41.05

2019-04-09 07.42.14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *