شورای اسلامی شهر الوند

جلسه روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ با حضور دکتر اسماعیلی مدیرکل امور شهری استانداری

29.06.1401
|
0 دیدگاهها
|

جلسه روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ با حضور دکتر اسماعیلی مدیرکل امور شهری استانداری قزوین به همراه هیئت همراه تشکیل شد.
در این جلسه در خصوص موارد مختلفی از جمله اصلاح طرح تفصیلی، مشکلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری، خانه سازی البرز، اراضی شلویری و گلچین، اراضی علی آباد، زمین قدیانی، ساختمان نیمه کاره بیمارستان، رای های تخریب در کمیسیون ماده صد، موقوفه، ارزش افزوده و سرانه جمعیتی، تامین نیروهای شهرداری و سازمان ها، کمربندی های شهر، عدم همکاری اداره راه و شهرسازی در خصوص ورودی جاده بوئین زهرا، عدم همکاری اپراتور همراه اول، تلفن ثابت در زمین های افشار و شریفی، محقق شدن مدیریت یکپارچه، فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل شهری و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین مشکل تصفیه خانه شهر صنعتی البرز که یکی از مهمترین مشکلات موجود در شهر می باشد که استاندار محترم نیز شخصا از این تصفیه خانه بازدید کردند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سپس دکتر اسماعیلی در خصوص مطالب مطرح شده توضیحاتی را ارائه دادند و مقرر گردید در خصوص مطالبی که در اختیار ایشان میباشد مساعدت های لازم را انجام داده و در سایر موارد نیز همکاری های لازم را انجام دهد.
در ادامه دکتر اسماعیلی پیشنهاد از سرگیری جلسات بازآفرینی درخصوص حل مشکلات و دریافت تسهیلات لازم و همچنین شناسایی آسیب های کمیسیون ماده صد و حل مشکل رای های تخریب این کمیسیون را ارائه کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *