شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 262 مورخ 18/12/94 روز سه شنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: دویست و شصت دومین جلسه شورا در مورخ 18/12/94 در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي رفائی نژاد رییس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام و صبح بخیر از حضور اعضای محترم شورا و جناب آقای مهندس لطفی شهردار الوند تقدیر و تشکر نموده و یاد و خاطره سالروز شهادت سید جمال الدین اسدآبادی را گرامی داشتند .

در ادامه آقای امیر حسین پور سرپرست محترم سازمان آتش نشانی شهرداری الوند و آقایان هاشمی و سلیمانی مسئول آموزش و مالی سازمان در جلسه شورا حاضر و به بحث و تبادل نظر در خصوص مایحتاج اولیه سازمان آتش نشانی از قبیل خرید شیر هیدرانت ، خرید نردبان اسنوکر برای مهار آتش سوزی پرداختند . همچنین آقای امیری مسئول کانون معلولین توانای شهر الوند و هیئت همراه وارد صحن شورا شده و مشکلات کانون را در خصوص عودت دو باب مغازه و گرفتن مجتمع پارک توحید و ساختمان آن و مشکلات مجموعه ورزشی معلولین (نبودن آسانسور)و همچنین نامناسب بودن کف پوش سالن معلولین را توضیحات ارایه و خواستار رفع نواقصی و همکاری شدند .

در پایان رئیس و اعضای محترم شورا پس از استماع درخواستهای میهمانان قول مساعدت و  پی گیری مشکلات طرح شده را به حاضرین در جلسه ابلاغ نمودند .

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1- تعداد 10 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و همکاری و اقدام برابر مقررات به شهرداری الوند و بانک ملت شعبه شهرصنعتی ارسال گردید .