شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 236 مورخ 29/9/94 روز یکشنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: دویست و سی وششمین جلسه شورا در مورخ 29/9/94 روزیکشنبه در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

 

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي رفائی نژاد رئیس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام و وقت بخیر ، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسگری(ع) را تسلیت گفته و از حضور میهمانان محترم دعوت شده آقایان رشوند مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان البرز ، هیئت همراه ، شهردار و اعضای محترم شورا تقدیر و تشکر نمودند .

در ابتدای جلسه آقای رشوند با اشاره به بعضی از کاستی ها خواستار مشارکت بیشتر شهردار و شورای اسلامی شهر در خصوص ساخت مدرسه ، مسایل فرهنگی اجتماعی – عمران و آبادانی – بهداشتی و اقتصادی شدند . سپس آقای لطفی شهردار الوند در پاسخ به مسایل مطرح شده  با اشاره به اینکه ما باید به جایگاه ها ارزش و اهمیت قایل شویم قول هرگونه مساعدت در خصوص ساخت مدارس و هوشمند سازی آنها و برنامه ریزی در خصوص بودجه آن در بودجه سال آتی را به میهمانان دادند .  در ادامه اعضای محترم شورا با اشاره به بعضی از مشکلات خواستار رسیدگی به آنها شدند . 

* رسیدگی به مقوله تربیت ، اخذ دیپلم در مدارس شبانه ، تعمیر و تجهیز مدارس فرسوده و بررسی مبالغی که مدارس از اولیای دانش آموزان دریافت می کنند که موجب نارضایتی مردم گردیده است.

  سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1- نامه شماره 5580 مورخ 29/9/94 شهرداری موضوع در خصوص  واگذاری (هبه 99 ساله) ساختمان اداری در حال احداث شهرداری ، برای ساخت بیمارستان دولتی به جهت نیاز مبرم شهروندان که ریز جرییات متعاقباً و در زمان درخواست مجوز انعقاد قرارداد بصورت لایحه به شورا ارسال خواهد شد مطرح و مورد موافقت قرار گرفت .

2- پیشنهاد شماره  2866 مورخ 30/9/94 چند تن از اعضای شورا مبنی بر رفع تاریکی های مطلق بعضی از معابر و خیابان های اصلی و فرعی شهر الوند و ناحیه شهری نصرت آباد و نیز خیابانهای فرعی و اصلی منتهی به شرکتهای شهرصنعتی البرز و اقدام جدی توسط اداره برق مطرح، که مراتب جهت اقدام مقتضی به اداره برق و شهرداری جهت پیگیری ارسال گردید.

3- پیشنهاد شماره 2867 مورخ 30/9/94 چند تن از اعضای شورا مبنی بر لکه گیری آسفالت سطح شهر ناحیه شهری نصرت آباد به جهت ایجاد چاله های متعدد  که باعث نارضایتی مردم گردیده و در مواقع بارندگی باعث خطرات احتمالی می گردد مورد بررسی قرار گرفت و مراتب جهت اقدام عاجل به شهرداری ارسال گردید.

 4- پیشنهاد شماره 2868 مورخ 30/9/94 چند تن از اعضای شورا مبنی بر تحت پوشش قرار دادن شهروندان نصرت آبادی جهت استفاده از خدمات دفترچه های بیمه سلامت مطرح که مراتب جهت اقدامات بعدی به فرمانداری محترم و اداره بیمه سلامت ایرانیان ارسال گردید.

5- نامه شماره 2793 مورخ 24/9/94 مدیر دبستان شهدای محراب شهر الوند مبنی بر درخواست هوشمندسازی 5 کلاس درس مطرح ، مراتب با نظر مساعد و پیشنهاد مبلغ 15.000.000 ریال که در صورت امکان باید به صورت لایحه به شورا ارسال گردد .

6- تعداد 8  فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری الوند و امور آب و فاضلاب شهری سهرستان البرز ، کمیته امداد ، سازمان اتوبوسرانی شهرداری الوند ارسال گردید.