شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 232 مورخ 15/9/94 روز یکشنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: دویست و سی ودومین جلسه شورا در مورخ 15/9/94 روزیکشنبه در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي رفائی نژاد رئيس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام و وقت

بخیراز حضور آقای شهردار و اعضای محترم شورا و میهمانان دعوت شده (دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی پروین اعتصامی ) به همراه مربیان و آقای جاوید مسئول روابط عمومی شهرداری تقدیر و تشکر نموده و شروع به معرفی اعضای محترم شورا ، شهردار و حاضرین در جلسه برای میهمانان نمودند . و گزارش مختصری در خصوص روند کار شورا و نحوه برگزاری جلسات ، رأی گیری ، تصویب مصوبات به دانش آموزان ارایه کردند .

در ادامه میهمانان نیز شروع به معرفی خود و وظایف مربوطه و مختصری از مسایل و مشکلات پیش رو به شرح ذیل در دبیرستان مذکور جهت استحضار اعضای شورا عنوان نموده و خواستار رسیدگی به آن شدند .

* ایزوگام مدرسه و رفع پوسیدگی لوله های موتورخانه

* رسیدگی به فضای سبز ، تجهیز وسایل ورزشی ، رفع نواقصی سیستم گرمایشی ، ساخت وضوخانه ، تعویض فرش نمازخانه ، کمبود خطوط اتوبوسرانی

در پایان اعضای محترم شورا و شهردار پس از شنیدن مسایل فوق راهکارهای پیشنهادی جهت رفع مشکلات و مساعدت در حل آنها به میهمانان حاضر ارایه نمودند .

  سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1  نامه شماره 5300 مورخ 15/09/94 شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص تعویض و نصب سنگ قبر شهید حجت اله کلوندی به ابعاد 60*150 و با ارتفاع cm 30 بالاتر از سنگهای مجاور ، که در ردیف عادی به خاک سپرده شده است مطرح و مورد موافقت قرار گرفت .

2-  در پایان تعداد  10 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری الوند ، کمیته امداد، بانک ملت شعبه شهرصنعتی، اداره کار و رفاه اموراجتماعی شهرستان البرز ارسال گردید.