شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 221 مورخ 5/8/94 روز سه شنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: دویست و بیست ویکمین  جلسه شورا در مورخ 5/8/94 روزسه شنبه در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي رفائی نژاد رئيس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام  و صبح بخیر از حضور اعضای محترم شورا  و شهردار محترم تقدیر و تشکر نمودند.

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1 پیشنهاد شماره 2333 مورخ05/08/94 چند تن از اعضای محترم شورا مبنی بر تهیه و نصب لوازم بازی و ورزشی در سریعترین زمان ممکن با توجه به نبود امکانات مذکور و طراحی و اجرای پارک طراوت جنب مسجد امام حسین (ع) و درخواست مکرر شهروندان محترم ، مطرح  و به تصویب رسید.

2-پیشنهاد شماره 2331 مورخ 05/08/94 چند تن از اعضای محترم شورا مبنی بر انعقاد قرارداد حوادث غیرمترقبه و آتش سوزی و … با دفاتر بیمه های معتبر به صورت بی نام برای منازل مسکونی شهر الوند و نصرت آباد جهت رفاه حال شهروندان محترم در مواقع آتش سوزی و حوادث طبیعی مطرح و به تصویب رسید.

3 پیشنهاد شماره 2330 مورخ05/08/94 چند تن از اعضای محترم شورا موضوع واگذاری مطالعه اساسی اصول ایمنی و کارشناسی ایمنی کارخانجات شهرصنعتی البرز با هماهنگی مدیرعامل و هیئت مدیره آتش نشانی الوند و البرز و اعلام نتیجه ی بررسی و مطالعه به مدیریت کارخانجات و شورای شهر و هیأت مدیره شهرصنعتی و ستاد بحران و فرمانداری با توجه به نزدیکی کارخانجات به منطقه مسکونی الوند و نصرت آباد و عمر بالای شهرصنعتی البرز و همچنین حادثه خیز بودن کارخانجات و … مطرح و به تصویب رسید.

4– در پایان تعداد 9 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری الوند، بانک ملت شعبه شهرصنعتی، ارسال گردید.

 .