شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 197 روز سه شنبه مورخ 13/5/94

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: یکصدو نود و هفتمین  جلسه اصلی شورا در مورخ 13/5/94 روز سه شنبه در سالن جلسات شورا با تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس حسنی رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان در جلسه نیمه کاره ماندن اگوی نصرت آباد را یکی از دغدغه های مردم شریف این ناحیه برشمرد و افزود:  اگوی نصرت آباد یکی از مشکلاتی است که توسط مجموعه اداره آب استارت خورده که نیمه کاره رها شدن آن بعنوان یک معضل است و جلساتی که با حضور مسئولین و مردم این ناحیه داشتیم عنوان کردیم حداقل امسال مشکل فاضلاب این ناحیه را حل کنیم که خواسته های مردم هم همین است و به حق می باشد و یکی از الزامات فرماندار محترم نیز اجرایی کردن این پروژه است که در این میان مهندس هجرانفر بعنوان مجری از ایشان درخواست داریم که با همت و همکاری مجموعه شهرداری و شرکت شهر صنعتی و حمایت فرماندار محترم سریع شروع بکار نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر الوند ادامه داد: نگاه شورا فراتر است و در یک جمع بندی سرانگشتی ما می توانیم مبلغ 500,000,000, 1 تومان از شهرداری کمک کنیم البته به صورت مجوزات حفاری و آسفالت و مبلغ نقدی که اعتبار اختصاص داده شده است و پیشنهاد می شود با توجه به تجارب شرکت شهرصنعتی البرز به صورت پیمانکاری واگذار گردد و یا هر طریقی که شما صلاح می دانید راهکاری پیدا کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم و تا این پروژه به مرحله اجرایی و پایان کار برسد.

مهندس حسن پور فرماندار شهرستان البرز ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر از بابت پیگیری هایی که داشتند و به مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد: انشاءا… در این جلسله خواسته بحق مردم نصرت آباد اجرایی گردد و البته امروز باید مدیر عامل محترم تصمیم نهایی را بگیرند و تکلیف را روشن نمایند اگر از فردا کارشان شروع شود به مبلغ 400,000,000 تومان از بودجه اعتبارات شهرستان به این پروژه اختصاص می دهم و در غیر اینصورت اگر پروژه شروع نشود این اعتباردر جای دیگری هزینه خواهد شد.

مهندس هجرانفر مدیر عامل آب و فاضلاب استان قزوین ضمن تقدیر از فرماندار و شورا جهت اهتمام ویژه برای تکمیل پروژه نصرت آباد که در دستور کار خود قرار دادن گفت: این پروژه برای ما هم بسیار مهم است که چند سال مانده و قصد داریم امسال شروع کنیم و سعی می کنیم انتخاب پیمانکار و طرح اجرایی را از فردا شروع و ان شاءا… کار اجرایی نیز آغاز می شود.

این مسئول در ادامه بر خروجی بهتر و کیفی تر نتیجه ی اجرای این پروژه تاکید کرد و یادآور شد:  طول مسیر 30 کیلومتر می باشد که 13 کیلومتر انجام شده و مابقی به علت محدودیت مالی شرکت اجرای آن به تاخیر افتاده و ادامه کار با مشارکت و همکاری مردم و مسئولین شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری قابل اجراست و برای انجام این پروژه مبلغ 5/4 میلیارد تومان بودجه نیاز است که شرکت آب و فاضلاب نیاز به همکاری دارد.

یداله لطفی شهردارالوند با اشاره به همکاریهای گذشته شهرداری در اجرای پروژه های آب و فاضلاب الوند با اداره آب که به عمل آمده است افزود:  با توجه به توافقات گذشته و عملی نشدن تعهدات توسط اداره آب و فاضلاب و متصل شدن فاضلاب شهر بیدستان به تصفیه خانه شهر صنعتی این تصفیه خانه دچار مشکلات زیادی شده است.

شهردار الوند با بیان اینکه در راستای ادامه کار در نصرت آباد باید با یک حساب دقیق و منطقی تصمیم گیری و اجرایی شود اظهار داشت: تعدادی از ساکنین این ناحیه چند سال پیش مبالغی برای تکمیل این پروژه پرداخت نمودند و این کار نباید با توجه به وضعیت ضعیف مالی مردم دوباره تکرار شود و متولی باید به تعهدات خود پایبند باشد و اگر کاری صورت نگرفته چرا مردم را تحت فشار بگذاریم.

وی در پایان ادامه داد:  اول هزینه ها آنالیز شود و بعد به صورت اجرایی صحبت کنیم و در نهایت عمل کنیم و پیشنهاد میکنیم همه کارهای اجرایی این پروژه را شهرداری به صورت امانی و با هزینه کم تکمیل میکند و عوایدی  فاضلاب این ناحیه را در اختیار شهرداری قرار دهند.

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1- نامه شماره 2481 مورخ 11/05/94 شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز معرفی آقای سعید مرادی به عنوان پیگیری مصوبات دفترشورا در شهرداری مطرح و مورد موافقت قرار گرفت .

2- در پایان تعداد 9 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری ، بانک سپه، بانک ملت شعبه شهرصنعتی، ارسال گردید.

موافق: همه اعضا

مخالف:   –

 .