شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 191 روز سه شنبه مورخ 23/4/94

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: یکصدو نود و یکمین  جلسه اصلی شورا در مورخ 23/4/94 روز سه شنبه در سالن جلسات شورا با تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن جناب آقاي مهندس حسني رئيس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام  و صبح بخیر و قبولی طاعات از حضور اعضاي محترم شورا ، شهردار محترم و چند تن از اعضای انجمن نخبگان تقدیر و تشکر نمودند.

در ابتدای جلسه آقای مهندس حسنی با اشاره به بعضی از مشکلات و کمبودها و مهمترین مسائل از جمله(بحران آب و جلوگیری از هدر رفتن آن – ایجاد سیستم آبیاری و قطره ای – بحث شهر الکترونیک ) به اعضای انجمن خواستار ارائه طریق و ارائه برنامه هایی که قابلیت اجرایی داشته باشند ، شدند. همچنین ایشان بیان نمودند که شورا از نقد منصفانه استقبال می کند.

در ادامه آقای آمویی میلان یکی از اعضای انجمن نخبگان به ارائه گزارشی از طرحهای در دست اجرا پرداخته و در نهایت خواستار مکانی مناسب برای فعالیت انجمن شدند.

در پایان مقرر گردید شهردار محترم پس از بررسی با توجه به موافقت کلیات موضوع مکانی مناسب پس از یک هفته جهت فعالیت انجمن معرفی نمایند.

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1 –نامه شماره 1871 مورخ 10/04/94 شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز مبنی بر خرید یک دستگاه لودر جهت جابه جایی شن و ماسه و انتقال مصالح از طریق ماده19 از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای استفاده کارخانه آسفالت از محل اعتبارات کارخانه آسفالت هزینه و خریداری نماید مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

2 – نامه شماره 2086 مورخ 23/04/94 شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص هزینه حمل قیر خریداری شده درحدود 530 تن قیر از سازمان شهرداریها به مبلغ 170.000.000 ریال از طریق ترک تشریفات استعلام به پیمانکاری حمل که توسط سازمان شهرداریها معرفی خواهد شد را از محل اعتبارات وظیفه عمران شهری ذیل برنامه 303000 هزینه و پرداخت نماید مطرح و مورد موافقت قرار گرفت .

3 – نامه شماره 2107 مورخ 23/04/94 شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز جهت افتتاح حساب برای شهرداری از بانک انصار جهت ارایه خدمات بانکی و پرداخت وام به صورت روزشمار و

نسبت به افتتاح حساب جاری پشتیبان مطرح و مورد موافقت قرار گرفت  و مقرر گردید تفاهم نامه ای بین شهرداری و مدیریت شعب ایجاد گردد.

4- در پایان تعداد 23 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری ، شركت نیرومحرکه ، كميته امداد امام (ره) ، بانک ملت شعبه شهرصنعتی، ارسال گردید.

موافق: همه اعضا

مخالف:   –

 .