شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 178 روز یکشنبه مورخ 10/3/94

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: یکصدو هفتادو هشتمین  جلسه اصلی شورا در مورخ 10/3/94 روز یکشنبه در سالن جلسات شورا با تلاوت قرآن مجید برگزار گردید. پس از تلاوت قرآن جناب آقاي مهندس حسني رئيس شوراي اسلامي شهرالوند ضمن عرض سلام  و خسته نباشيد از حضور بموقع اعضاي شورا تقدير و تشكرنمودند.

سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

1- پیشنهاد شماره 682 مورخ 05/03/94 چندتن از اعضای محترم شورای اسلامی شهرالوند در خصوص کمبود وسایل بازی در بازیگاه مجاور مجموعه فرهنگی ناحیه شهری نصرت آباد و نصب امکانات و وسایل بیشتر در فضای مجاور مطرح و به تصویب رسید ، مراتب جهت اقدامات بعدی و اعلام گزارش به دفتر شورا ارسال گردید.

2- پیشنهاد شماره 753 مورخ 10/03/94 چندتن از اعضای محترم شورای اسلامی شهرالوند در خصوص جمع آوری آژانس های باری و مسافربری بدون پارکینگ که باعث مزاحمت ها برای شهروندان شده مطرح و به تصویب رسید ، و مقرر گردید در انتخاب پارکینگ نیز از طریق شورای شهر هماهنگی لازم صورت گیرد ,مراتب جهت اقدامات لازم به شهرداری ارسال گردید.

3- پیشنهاد شماره 752 مورخ 10/03/94 چندتن از اعضای محترم شورای اسلامی شهرالوند مبنی بر نظارت کامل و اخذ تعهد از مالکین ساختمانهایی که در حال ساخت و ساز موجب تخریب پیاده روها شده و در پایان جهت ترمیم آن از مصالح نامرغوب اقدام می نمایند که این امر باعث ناهماهنگ شدن با پیاده روهای مجاور شده و چهره شهر را از نظر شهرسازی دچار مشکل می کند ، مطرح و به تصویب رسید ، لذا دستور فرمایید اقدامات لازم انجام  و گزارش مکتوب به دفتر شورا ارسال گردید.

4- درپایان تعداد 19 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری ، فرمانداري شهرستان البرز ،  بانك ملت شعبه شهرصنعتي البرز ، پيمانكار خدمات شهر ، شركت نيرومحركه،سازمان اتوبوسرانی ، كميته امداد امام (ره) ، بانك ملي شعبه بلوار 22 بهمن الوند ، اداره بهزیستی شهرستان البرز ارسال گردید.

موافق: همه اعضا

مخالف:   –.