شورای اسلامی شهر الوند

مصوبه شماره 156 مورخ 17/12/93 روز یکشنبه

متن مصوبه

دسته :
عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند: یکصدو پنجاه ششمین  جلسه شورا در مورخ 17/12/93 روزیکشنبه در سالن جلسات شورا پس از تلاوت قرآن مجید برگزار گردید.

             سپس نامه هاي ذيل مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد.

  • پيشنهاد چند تن از اعضاي محترم شورا در خصوص نامه شماره 7205 مورخ 17/10/93 موضوع درخواست صدور مجوز مساعدت مالي به خانم زرافشان جوزي به مبلغ 5.000.000 ريال از محل اعتبارات وظيفه خدمات شهري ماده 17 در جلسه مورخ17/12/93 مورد بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد سبد كالا معادل 1.500.000 ريال به نامبرده مساعدت شود.
  • نامه شماره 7509 مورخ 29/10/93 شهرداري موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص اراضي تفكيكي شلويري واقع در غرب بلوار سهروردي ، پشت ورزشگاه كارگران در جلسه مورخ 17/11/93 مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت.
  • نامه شماره 7738 مورخ 07/11/93 شهرداري در خصوص مصوبات کارگروه بهداشت و سلامت بخش مرکزی موارد ذیل جهت استحضار و بهره برداری لازم بحضورتان اعلام و ارسال می گردد .

1 – در خصوص دامداری آقای عظیمی پس از اتمام مهلت مقرر شهرداری طی نامه شماره 6260/ص/16 در مورخ 8/9/93 از دادستان محترم شهرستان البرز درخواست صدور دستورات لازم جهت اجرای رأی با حضور عوامل محترم انتظامی را نموده که تاکنون دستور مربوطه صادر نگردید و واحد حقوقی این شهرداری پیگیر موضوع می باشند که متعاقباً نتیجه گزارش خواهد شد .

2 – در خصوص مراکز جمع آوری ضایعات  ، با توجه به اینکه فعالیت آنها وابسته به وانتی ها   ، چها چرخ ها و سه چرخهای دوره گرد سطح شهر می باشد شهرداری با همکاری پیمانکار طرف قرارداد در زمینه بازیافت و عوامل محترم انتظامی نسبت به شناسایی و توقیف تعدادی از آنها اقدام و گشت ویژه ای در این خصوص تشکیل که با استمرار فعالیت این گشت موضوع به مرو ر زمان مرتفع خواهد شد.

3 – در خصوص اتلاف و دفن لاشه سگهای ولگرد شهرداری طبق روال گذشته نسبت به اتلاف سگهای ولگرد اقدام می نماید و همچنین پیگیر دستورالعمل زنده گیری می باشد که در این راستا جلسه ای نیز تشکیل داده است .

4 – بند 6 مربوط به برگزاری جلسه در دفتر شورای محترم با حضور اداره آب و فاضلاب در خصوص سیستم اگوی نصرت آباد بوده که تشکیل گردیده و گزارش آن در جلسه بخشداری ارایه شد .

 5 – بازدید از محل تجمع فاضلاب در پشت مدرسه احمدی روشن نصرت آباد صورت گرفته و مقرر گردید در کوتاه مدت لایروبی آن توسط شهرداری صورت گیرد که با توجه به اقدام موضوع مراتب گزارش شده است.

  • در پایان تعداد 23 فقره از نامه های رسیده مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تصاویرنامه ها با نظر مساعد جهت بررسی و اقدام برابر مقررات به شهرداری ،فرمانداري شهرستان البرز، شركت فيروز،شركت بهين سنج، اداره مخابرات شهرستان البرذز،كميته امدادشهرستان البرز ، ، پيمنكار فضاي سبز شهرداري الوند ، شركت شهرصنعتي البرز ارسال گردید.

موافق: همه اعضا

مخالف:   –.