شورای اسلامی شهر الوند

پیشنهاد شورای شهر الوند: تشکیل قرارگاه نهضت مهارت آموزی در الوند

20.02.1401
|
0 دیدگاهها
|
در هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر الوند که دیروز یکشنبه تشکیل شد، شورا میزبان حجت الاسلام والمسلمین عرب مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان قزوین بود.
ابتدا آقای عرب گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان خود ارایه و اعلام کرد یک برنامه استانی تشکیل شورای عالی مهارت و همچنین پیشنهاد احداث شهرک مهارت و فن آوری در سطح ملی را در دستور کار داریم. وی افزود: ۳۰ درصد مراکز دولتی و ۲۵ درصد آموزشگاههای خصوصی ما در الوند قرار دارد.
در ادامه اعضای شورا پیشنهاد دادند طرح نهضت مهارت آموزی به عنوان طرح پایلوت کشوری نیز در برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای استان قرار گیرد و برای تحقق این <<قرارگاه نهضت مهارت آموزی الوند>> با حضور حدود ده دستگاه که آمادگی همکاری و پتانسیل مهارت آموزی دارند بعلاوه مساجد الوند تشکیل شود. این قرارگاه چابک و چالاک عمل می‌کند و در هر جای ممکن اعم از مسجد، مدرسه، پایگاه بسیح، دانشگاه و پارک جلسات و کارگاههای مهارت آموزی هدفمند تشکیل خواهد داد.
لازمه این کار اولا احصای نیازهای آموزشی و مهارتی و ثانیا شناسایی، جذب و سازماندهی مربیان کاربلد، موفق و جهادی و همچنین امکانات و توانمندی‌هاست. طرح‌های شورا و شهرداری مسجد محور است و مساجد ما باید به پایگاههای مهارت آموزی و تولید تبدیل شوند
در پایان قرار شد جلسات تخصصی لازم برای اجرایی شدن پیشنهاد شورا تشکیل شود و جناب آقای رضا خلیل‌پور به عنوان نماینده شورا برای پی‌گیری‌های بعدی مشخص گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *