شورای اسلامی شهر الوند

پیام تبریک رئیس شورا و شهردار به مناسبت روز معلم و کارگر

13.02.1401
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، رییس شورا و شهردار این شهر ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و ادای احترام به جایگاه شامخ معلم پیام تبریکی صادر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

معلم و کارگر دو قشری هستند که پیشرفت، ترقی و سعادت هر جامعه‌ای مدیون و مرهون آن‌هاست و هفته معلم و روز جهانی کارگر فرصتی است برای قدرشناسی و تکریم معلم و کارگر که اولی علم و آگاهی را مشق کرده و تعلیم می‌دهد و دومی می‌سازد و آباد می‌کند.

وظیفه خود می‌دانیم روز معلم را به آموزگاران عزیز و روز کارگر را به کارگران عزیز شهر الوند صمیمانه تبریک و شادباش عرض کنیم.

معتقدیم رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور، در احترام و قدردانی شایسته از این دو قشر معزز است که منجر به بروز و تجلی شایسته استعدادها در عرصه‌های مختلف می‌شود.

ضمن تبریک روز كارگر و هفته معلم به همه کارگران و معلمین فهيم، دلسوز و متعهد شهر الوند كه با تلاش و مجاهدت‌های خود زمينه ساز شكوفايي و اعتلاي شهر و کشور عزیزمان مي‌شوند، یاد و خاطره همه شهیدان معلم و کارگر بالاخص معلم شهید حضرت علامه مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم و امیدواریم در سال «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» شاهد پیوند مبارک، نجاتبخش و حیاتی علم و تلاش در همه زمينه‌ها باشيم. ان‌شاالله

ابوالحسن شیرمحمدی
رییس شورای اسلامی الوند

حسین هاشمی
شهردار الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *