شورای اسلامی شهر الوند

هیأت امنای مسجد حضرت رسول اکرم (ص) میهمان شورای شهر الوند شد.

8.07.1393
|
0 دیدگاهها
|

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: این نشست با حضور مهندس حسنی رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر الوند و اعضای هیأت امنای مسجد رسول اکرم (ص) به جهت بررسی مشکلات مسجد در سالن جلسات شورا برگزار گردید.

ابتدا حاج آقا آزادی عضو هیأت امنای مسجد رسول اکرم (ص) ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه و هفته دفاع مقدس را به اعضای شورا اسلامی و همه کسانی که هشت سال در جبهه های حق علیه باطل از جان خود گذشتند تا ما در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون راحت زندگی کنیم تبریک عرض کرد.

 و ادامه داد انشاا… همیشه در خط شهدا باشیم و صحبتهایشان را با فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که فرمود نگذارید این انقلاب به دست نا اهل بیفتد و به دست خودتان اداره شود آغاز کرد و گفت: یکی از مشکلات هیأت امنای مسجد قبض هایی که از طرف ادارات آب، برق و گاز برای مسجد صادر می شود که از زمان احداث این مسجد تا کنون هیچگونه قبضی برای مصرف آب، برق و گاز صادر نمیشد ولی اکنون با مبالغ بالایی از قبض ها روبرو هستیم و همچنین فیش ها یی را هم  واحد نوسازی شهرداری به مسجد ابلاغ می کند.

 و خاطر نشان کرد: ما از کسی مبلغی دریافت نمی کنیم تا سرمایه ای داشته باشیم و همانگونه که اعضای محترم شورا مستحضر هستند این مسجد به عنوان یک دانشگاه عمل میکند و کلاسهای فرهنگی زیادی در آن برگزار میگردد و سه نوبت در روز نماز جماعت با حضور امام جماعت برگزار می شود و مسجد توان پرداخت هزینه ها را ندارد.

و در پایان از همه کسانی که از قبل و اکنون به مساجد کمک میکنند تشکر و قدر دانی کرد و از اعضای شورا خواست تا به مشکلات مطروحه رسیدگی شود.

در ادامه مهندس حسنی رییس شورای اسلامی شهر الوند از گزارش خوب و طرح مشکلات مسجد رسول اکرم (ص) توسط     حاج آقا آزادی تشکر کرد و بیان کرد:  نقطه نظراتی که فرمودید ما مد نظر قرار می دهیم و بررسی خواهیم کرد و با ادارات مربوطه نشستی خواهیم داشت تا مطابق مقررات جاری نه تنها برای مسجد رسول اکرم بلکه برای تمامی مساجد سطح شهر الوند و نصرت آباد اقدام گردد.

و در پایان اظهار داشت:  در سال اقتصاد مقاومتی باید همه جوانب از جمله مدیریت هزینه ها انجام شود، و در مورد قبض های آب 4 مسجد شهر الوند که تأمین آب آنها با شرکت شهر صنعتی البرز می باشد گفت،  با شرکت شهر صنعتی البرز جلسه ای خواهیم گذاشت تا این مشکل حل شود. و همچنین خاطر نشان کرد برق 3 فاز مسجد رسول اکرم و هزینه های برق مصرفی تمامی مساجد شهر الوند و نصرت آباد را بنده شخصا با مدیریت محترم برق شهرستان البرز پیگیری خواهم کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *