شورای اسلامی شهر الوند

نودمین جلسه رسمی شورا

24.04.1401
|
0 دیدگاهها
|

نودمین جلسه رسمی شورا روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ با حضور دکتر هاشمی شهردار الوند، مهندس شهبازی معاون عمرانی شهرداری و مهندس خلیلی مشاور فنی و شهرسازی شهرداری الوند برگزار شد.
ابتدا مهندس شهبازی، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری ارائه و سپس به سوالات اعضای شورا پاسخ داد. مهندس شهبازی درخواست اصلاح مجوز آسفالت و افزایش مقدار آن را برای تکمیل لکه‌گیری‌ها و پاسخ به درخواست‌های مردم داشتند که شورا نیز نظر مساعد داشتند. همچنین اعضای شورا پیشنهادها و نظرات خود را در خصوص کم و کیف اجرای پروژه‌ها مطرح کردند و بر اجرای سریع و به موقع، فنی و دقیق و مدیریت هزینه‌ها و همچنین عدم اجرای پروژه بدون پیوست فنی، مالی، حقوقی، رسانه‌ای تاکید کردند. تسریع در انجام پروژه ولایت و توجه به رضایتمندی مردم از دیگر درخواست‌های شورا بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای حل مشکل آب زمین‌های کوی ولایت جلسه‌ مشترکی با حضور رییس آبفای شهرستان و شهردار الوند در اولین فرصت در شورا تشکیل گردد.

در ادامه جلسه مهندس خلیلی مشاور فنی و شهرسازی شورا گزارشی از ماموریت‌های محوله در حوزه فعالیت‌های شهرسازی از قبیل پیشنهاد اصلاح طرح تفصیلی، پی‌گیری‌های مربوط به خانه سازی البرز، پی‌گیری مشکلات زمین موصوف به کیال‌ها ارائه کرد و مقرر گردید بررسی‌های لازم درخصوص موانع موجود بر سر راه موارد مطروحه و همچنین پیشنهادهای راهبردی و عملیاتی در خصوص جلب سرمایه گزاران در شهر را احصا و در اولین فرصت به شورا گزارش نماید.
همچنین شهردار و مهندس خلیلی موظف شدند جلسات سرمایه گزاران را بصورت منظم برگزار و نتیجه را به اطلاع شورای شهر برسانند.

دکتر هاشمی نیز درخواست انجام پروژه کمربندی شمالی را در سال جاری داشت که مقرر شد شورا پس از بررسی و جمع بندی نظر خود را اعلام نماید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *