شورای اسلامی شهر الوند

نمایندگان کانون معلولین توانا میهمان شورای اسلامی شهر الوند شدند.

8.09.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: نشست صمیمی روز یکشنبه مورخ 8/9/94 با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی، مهندس لطفی شهردار الوند و نمایندگان کانون معلولین توانا در دفتر شورا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان در جلسه هفته معلولین را به جامعه معلولین کشور تبریک گفته و اشتغال را مهم‌ترین دغدغه معلولان معرفی کردند و افزوند: استان قزوین به دلیل صنعتی بودن و وجود شهرک‌های صنعتی مختلف بستر مناسبی برای اشتغال افراد دارای معلولیت دارد ولی متاسفانه با این وجود باز اشتغال یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حوزه معلولیت را تشکیل می‌دهد.

شورای اسلامی شهر الوند ایجاد زمینه اشتغال برای افراد دارای معلویت از جمله نکات مثبت و قابل تقدیر کانون معلولین توانا عنوان کرد وافزودند: کانون معلولین توانا برنامه‌های بسیار مناسبی را برای ایجاد اشتغال افراد دارای معلولیت اجرایی کرده است و ما آمادگی استفاده از تجربیات کانون معلولین توانا و نیز الگوبرداری از اقدامات این کانون، گام های موثری در بهبود وضعیت معلولان شهرستان البرز نیز برداریم.

در ادامه نمایندگان کانون توانا نیز ضمن تقدیر از تیم مدیریت شهر الوند در این حوزه گفتند: از ابتدای تاسیس کانون توانا ، مهم ترین هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی های افراد معلول جامعه بوده و با انجام برنامه های فرهنگی سعی در تغییر نگاه جامعه نسبت به این گروه داشته ایم.

همچنین اظهار داشتند: معلولان جامعه دارای توانمندی های بسیاری بوده و مسؤلان باید فضای مناسبی را برای رشد و پرورش استعدادهای این افراد مهیا نمایند.

IMG_5047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *