شورای اسلامی شهر الوند

مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین میهمان شورای اسلامی شهر الوند شدند.

4.11.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: این نشست در روز یکشنبه 4 بهمن ماه 1394 با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس لطفی شهردار الوند، سرکار خانم اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و هیات همراه در دفتر شورا برگزارگردید.

در ابتدا محمد رفائی نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان حاضر، جلسه را با حدیثی از امام جواد علیه السلام آغاز کرد و در ادامه، هر یک از اعضای شورا ضمن مطرح نمودن سئولاتی در خصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به بیان پیشنهاد و طرح هایی در این حوزه پرداختند.

سرکار خانم اروجی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن تشکر از آقای زارعی از فعالان این کانون در شهر الوند و شورای اسلامی به جهت برگزاری این نشست، به فعالیت های مرکز کانون در شهر الوند اشاره کرد و گفت: این کانون در زمینه های مختلفی از جمله داستان نویسی، رمان، نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن، عروسک گردانی، مشاعره و غیره فعالیت دارد که در برخی از این زمینه ها برجسته های بین المللی از شهر الوند داشتیم. همچنین در این کانون 10789 جلد کتاب در زمینه های مختلف موجود است و 2650 نفر دختران و پسران این شهر عضویت دارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان در پایان ضمن قدردانی از توجه ویژه شورای اسلامی به کانون مرکز الوند افزود: درحال حاضر در انتهای خیابان امام (ره) یک مرکز فعالیت دارد که باتوجه به حجم کار کانون این مکان مناسب نیست و ما از شورای شهر و شهرداری انتظار داریم مکان مناسبی یا زمینی را در اختیار کانون قرار دهند تا ساختمان جدیدی احداث کنیم.

IMG_20160124_152628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *