شورای اسلامی شهر الوند

مراسم روز آتش نشان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر الوند

6.07.1396
|
0 دیدگاهها
|

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند روز آتش نشان IMG_20170928_131638-1را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری الوند؛ در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند و با حضور جوادی شهردار الوند، سهراب ذاکری رییس شورای اسلامی شهر الوند، عبدا… پور عضو شورای اسلامی شهر الوند، عیوض ذاکری معاونت شهرداری، حمیدی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند و تعدادی از مدیران شهرداری برگزار شد، جوادی شهردار الوند در سخنانی، نقش آموزش را در کاهش حوادث مهم ارزیابی کرد و افزود: آموزش شهروندان از مقولات مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: نجات جان انسانها یکی از لذت بخش ترین کارهاست و از پرسنل زحمتکش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که همواره در این راه از جان مایه می گذارند تقدیر و تشکر می کنم.

سهراب ذاکری رییس شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم تصریح کرد: تجهیز سازمان آتش نشانی به تجهیزات مدرن به لحاظ جمعیت صد هزار نفری شهر الوند و وجود شرکت شهرصنعتی البرز از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: پیش بینی شرایط سخت و بحرانی از جمله آینده نگریهای سازمان آتش نشانی است.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از کلیه پرسنل بازنشسته و شاغل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند قدردانی شد.

IMG_20170928_131616

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *