شورای اسلامی شهر الوند

شهردار و رئیس شورای اسلامی الوند با صدور پیامی فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را تبریک گفتند

19.04.1401
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمدو النعمه لک والملک، لا شریک لک لبیک”

عید قربان یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی و دل سپردن به رضایت محبوب است. عید قربان، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است. عید قربان با نماز و عبادتش، با ذکر و دعایش، با قربانى و صدقات و احسانش بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است. قربان، عید شادمانه ای است که چون حُسن ختامی زیبا، در پایان غزل معرفت حج آمده و به آن شکوهی بی کران بخشیده است.

غدیر؛ این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت ستُرگ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت، زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

و چه زیبا خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قـربان و راه کمال و سعادت را در سایه سارعشق به ولایت قرارداد و چه زیباتر “غــــــدیر”  را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرارداده است.

فرصت را مغتنم شمرده و فرخنــــــده اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه مبارک امامت و ولایت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) و همشهریان عزیز الوند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق آرزوی توفیق و سربلندی برای همه آنان مسئلت می‌نماییم.

ابوالحسن شیرمحمدی
رییس شورای اسلامی الوند

حسین هاشمی
شهردار الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *