شورای اسلامی شهر الوند

رییس شورای اسلامی شهر الوند:شورا به دنبال ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهروندان شهر الوند و نصرت آباد است.

21.03.1393
|
0 دیدگاهها
|

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛  مشکلات دست فروشان سطح شهر و فضای سبز شهر الوند  با حضور مهندس حسنی رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، مهندس یحیی پور شهردار الوند، مهندس رئیسی مسئول فضای سبز و غلامرضا بیاتی مسئول اجرائیات شهرداری در محل دفتر شورا مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس حسنی رییس شورای شهر الوند ضمن عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از همکاران شورا و حضور  شهردار محترم و مسئولین واحدهای فضای سبز و اجرائیات  شهرداری در جلسه تأکید کرد:  شورا و شهرداری باید با همه ادارات تعامل داشته باشند و همچنین برخورد با شهروندان باید بر اساس اخلاق اسلامی و در شأن کارکنان دولت جمهوری اسلامی باشد.

وی در ادامه افزود: شورا فقط نماینده شهرداری نیست و همه در جایگاه خود وظیفه داریم به مشکلات مردم هم رسیدگی کنیم هر چند که بعضاً ممکن است خطا کار باشند ولی شهروند ما هستند.  همه جا نباید بگویم که حق با ماست و یکی از وظایف شورا ایجاد و تقویت  روحیه نشاط اجتماعی در مردم است.  

همچنین خاطر نشان کرد: در جلسه ای که صبح با امور صنفی شهرستان البرز داشتیم آنها اذعان کردن و نگران بودن که دست فروشان،  بازار را مختل کرده اند و مأ موران اجرائیات باید همه مردم را به یک چشم نگاه کنند و ما در این راستا چند مکان در نظر گرفته ایم  که باید سریعاً آماده و دست فروشان را در آن مکانها استقرار دهیم تا فعالیت آنها در سطح شهر باعث آسیب شهروندان و بازاریان نگردد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورا،  شهردار و  مسئولین واحدهای شهرداری به نقطه نظر و پیشنهاد در زمینه بهبود فضای سبز و مشکل دستفروشان شهر الوند پرداختند.     

                                       .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *