شورای اسلامی شهر الوند

رییس شورای اسلامی شهر الوند در خصوص درآمد شهرداری عنوان کرد.

2.12.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: محمد رفائی نژاد با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری باید متناسب با توسعه شهر و افزایش جمعیت آن رشد داشته باشد اما متاسفانه درآمدهای شهرداری طی سالهای اخیر 001متناسب با توسعه شهر افزایش نیافته است؛ گفت:  مخصوصاً از زمانی که قانون تجمیع عوارض ارزش افزوده اجرا شد، شهرداری الوند دیگر مانند گذشته درآمد نداشته است این امر با کاهش ساخت و ساز و رکود اقتصادی تشدید شده است .

رییس شورای اسلامی شهر الوند در خصوص تجمیع عوارض خاطر نشان کرد:  قبل از این قانون کلیه عوارض کارخانجات شهرصنعتی البرز به شهرداری الوند پرداخت   می شد اما پس از این قانون کلیه عوارض در استان تجمیع و بر اساس جمعیت در بین کل شهرداریهای استان  تقسیم می شود . اما متاسفانه اکثر مردم همچنان فکر می کنند که کلیه عوارض کارخانجات شهرصنعتی به حساب شهرداری الوند واریز می شود در حالی که اینگونه نبوده و شهرداری الوند هم به نسبت جمعیت مانند شهرداریهای دیگر شهرها از مالیات بر ارزش افزوده بهره مند می شود .

رفائی نژاد در پایان افزود: انتظار ما از مسئولان استانی این است که با توجه به اینکه آلودگی و ترافیک و مشکلات این کارخانه ها برای مردم شهر الوند و نصرت آباد بیشتر است درصد بیشتر از مالیات ارزش افزوده را به شهر الوند اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *