شورای اسلامی شهر الوند

ریس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، ‌آغاز سال ۱۳۹5 را تبریک گفتند.

27.12.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند، اعضای چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر الوند طی پیامی، فرا رسیدن بهار طبیعت را به شهروندان الوندو نصرت آباد تبریک گفتند.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحی

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،

یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الى احسن الحال

با عرض ادب و احترام به پیشگاه مردم شهیدپرور و شریف شهر الوند و نصرت آباد

سال جدید را به تمامی شهروندان فهیم و باعزت تبریک ‌گفته و امید داریم سال جدید سرشار از تلاش و موفقیت و سلامتی و تندرستی و مملو از خیر و برکت و معنویت برای شهروندان باشد.

فرا رسیدن بهار طبیعت که امید است به بهار شکوفایی و عمران و توسعه همه جانبه شهرالوند و نصرت آباد منجر گردد، بهانه‌ای شد تا ضمن اظهار ارادت دوباره به شما شهروندان فهیم و قدرشناس و تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های مسئولانه شما، یک بار دیگر دست یاری به سویتان دراز کنیم تا دست در دست هم، چرخ های عمران و آبادانی شهر را به سمت دروازه‌های توسعه پایدار هدایت و حرکت دهیم. قطعاً همدلی همه ما اهداف توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهر را محقق سازد.

اینجانبان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) ، یاد و نام و خاطره شهیدان گلگون‌کفن انقلاب و دفاع مقدس و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شهر الوند را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می‌فرستیم.

در پایان با توجه به نقش بی‌نظیر مشارکت شهروندان جهت توسعه و عمران شهری، انتظار می‌رود مردم فهیم کهن‌دیار الوند و نصرت آباد در سال جدید، خادمان خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر از گذشته، یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *