شورای اسلامی شهر الوند

رئیس شورای اسلامی شهر الوند مطرح کرد: منافع همه اقشار محترم شهر باید درنظر گرفته شود.

9.02.1394
|
0 دیدگاهها
|

IMG_4108به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند:  جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، مهندس امامی سرپرست شهرداری، جناب سرهنگ علوی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان البرز، آقایان محمدخانی و قاسمی از غرفه داران سطح شهر و دو نفر از نمایندگان وانت داران دست فروش در صحن علنی شورا روز سه شنبه مورخ 8/2/94 برگزار شد.

مهندس حسنی رئیس شورای اسلامی شهر الوند، ضمن عرض سلام و خیر مقدم به جناب سرهنگ علوی و حاضرین در جلسه، از مشکلات عمده سطح شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نزدیک به یک سال است که پیگیر ساماندهی دست فروشان سیار سطح شهر را با همکاری همه دستگاهها داشته ایم ولی متاسفانه به نتیجه خوبی نرسیدیم و علی رغم اینکه اعضای شورا و شهرداری چند نقطه از سطح شهر را از جمله گاراژ محمدخانی تقریباً مرکز شهر و غرفه های آقای قاسمی واقع در خیابان امام (ره) و انتهای خیابان شهید مطهری را جانمایی و طی قراردادی که با نظارت شهرداری بسته شد، ولی استقبال خوبی از سوی وانت داران و دست فروشان نشد. که در واقع آقایان غرفه دار طی چندین نامه و مراجعه حضوری اعلام فسخ قرارداد کردند که حق با آنهاست.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند در پایان با اشاره به اینکه برخی از این مسائل برمیگردد به شهرداری الوند ادامه داد:  باید در یک مسیر حرکت کنیم و دنبال یک سازوکار خوب و مناسب باشیم و باید منافع همه اقشار محترم شهر الوند را در نظر گرفت. که انشااله در جلسه امروز به یک جمع بندی خوبی برسیم و اجرایی شود.

مهندس امامی سرپرست شهرداری روز شورا را به اعضای شورای اسلامی شهر الوند تبریک گفت و عرض خیر مقدم به جناب سرهنگ علوی و میهمانان داشت و اظهار داشت: بنده دیروز با جناب سرهنگ رسولی راد فرماندهی محترم انتظامی شهرستان دیدار داشتم و این موضوع را پیگیر شدیم ولی بحث سدمعبر در همه شهرها وجود دارد ولی متاسفانه در شهر الوند با شدت بیشتر مشاهد می شود مانند پارک دوبله، پارک در مکانهای پارک ممنوع و غیره و یا سروصدای بلندگوهای این افراد که باعث آلودگی صوتی شده اند که در بعضی از خیابانها غیر قابل تحمل شده .

سرپرست شهرداری الوند ادامه داد: از طرف دیگر ما برای همه شهروندان محترم خودمان در هر غشری که هستند احترام قائلیم و این افراد هم امرارو معاش می کنند که باید این هم در نظر گرفته شود. و با مکانهای مشخص شده و ضمن تشکر از عوامل نیروی انتظامی و با همکاری بیش از پیش پلیس راهور و همه دستگاهها آنها به این نقطه سوق پیدا می کنند.

جناب سرهنگ علوی نیز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای  اعضای شورای شهر الوند و خسته نباشید به حاضرین، از دعوت ایشان در جلسه تقدیر و تشکر کرد و اضافه کرد: این چنین مشکلات حتی در استان قزوین هم است چرا که بحث رزق و روزی آنهاست و آنها دغدغه خاطر دارند که اگر تغییر مکان بدهند کارشان به چه صورت خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان البرز در ادامه همچنین در رابطه با مکانهای مناسب و مراجعه مردم به جایگاهای تعیین شده از سوی شورای اسلامی و شهرداری اشاره کرد و گفت: این مکانها باید در دسترس مردم شهر باشد تا هم دستفروشان و مردم استقبال کنند که با توجه به مکانهای تعیین شده و نزدیکی با مرکز شهر و استقبال نکردن دستفروشان، حتی این مشکل در شورای تامین شهرستان مطرح و با همکاری مرجع قضای و نیروی انتظامی و باتوجه به پیگیری موضوع مذکور توسط شخص جناب سرهنگ رسولی راد فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان البرز خیابانهای اصلی شهر را برای افرادی که قانون را زیر پا می گذارند ناامن خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: اگر شهرداری جایگاه ثابتی را برای دستفرشان مشخص نماید، نیروی انتظامی شهرستان البرز از همین امروز آماده همکاری است و حتی مامورانی که با شهرداری همکاری دارند آنها را هم تعویض خواهیم کرد.

قابل به ذکر است در طول جلسه غرفه داران و نمایندگان دستفروشان هم هر کدام پیشنهادات خود را مطرح کرده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، هر یک از اعضای شورا ضمن اشاره و تأکید بر رفع معضل مذکور، به بیان مشکلات و پیشنهاد طرح هایی در این حوزه پرداختند.

و در پایان مقرر گردید: تردد وانت ها و چرخهای تافی دستفروشان در خیابانهای تعیین شده ممنوع و با افراد خاطی برخورد قانونی شود.

1- ابتدا و انتهای خیابان امام (ده متری) و کوچه های منتهی به این خیابان 2- سرتاسر خیابان بلوار 22 بهمن 3- خیابان یادگار امام (ره) 4- خیابان شهید مطهری 5- خیابان جابربن حیان 6- خیابان دکتر رحیمیان 7- خیابان سهروردی

 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *