شورای اسلامی شهر الوند

رئیس شورای اسلامی شهر الوند سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهررا به مردم با فرهنگ و متدین و ولایتمدار شهر الوند و نصرت آباد تبریک گفت.

8.02.1394
|
0 دیدگاهها
|

روز شورا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: نهم اردیبهشت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی روز (شورای اسلامی)، مهندس شعبان حسنی رئیس شورای اسلامی شهر الوند طی پیامی این روز را به مردم شریف الوند و نصرت آباد تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

 نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است كه بیتردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

نهاد شوراكه شالودة آن ریشه درقرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید.

بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهررا به مردم با فرهنگ و متدین و ولایتمدار شهر الوند و نصرت آباد تبریک میگویم.

لازم به ذکر است مدیریت شهری الوند با دو بازوی نظارتی (شورا) و اجرایی(شهرداری) در طول چندسال گذشته سعی کرده است در فعالیت های خود ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهروندان ،در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد که بحمدالله در این زمینه سرافکنده نبوده و موفقیت های قابل توجهی کسب کرده است . شورای اسلامی شهرالوند در درجه اول این توفیق را که در قالب پیگیری و اجرای چندین پروژه بزرگ و کوچک عمرانی بروز و ظهور پیدا کرده ،مرهون مشارکت و همراهی مردم و سپس نتیجه اهتمام شهرداری و اتفاق و اتحاد در بین اعضای شورا می داند.                                                                                                       .
فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا فرصتی را فراهم آورده تا شورای شهرالوند مثل سنوات گذشته به ارزیابی عملکرد خویش بپردازد و با بررسی نقاط قوت و ضعف ،برنامه ها وسیاست های خود را سامان دهد. حاصل همین برنامه ریزی ها این است که شورا سعی دارد در سال جاری علاوه بر اتمام طرح های در دست اقدام،برنامه های ماندگاری را به اجرابگذارد. امید که مردم شریف الوند و نصرت آباد به عنوان ناظران و داوران حقیقی عملکرد مدیران شهری با ابراز رضایت از این اقدامات نمره قبولی به ما بدهند.                              .

شعبان حسنی

رئیس شورای اسلامی شهر الوند

 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *