شورای اسلامی شهر الوند

دیدار نمایندگان شورای دانش آموزی با اعضای شورای اسلامی شهر الوند

1.09.1394
|
0 دیدگاهها
|

نمايندگان شوراي دانش آموزي شهرستان البرز ( مدرسه دخترانه ام ابیها) روز یکشنبه 1 آذر ماه 94 با اعضاي شوراي اسلامی شهر الوند ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: در این نشست صمیمی که با حضور دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی همراه بود، محمد رفائی نژاد رئیس شورای اسلامی شهرالوند ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج و تبيين وظايف شوراهای اسلامي شهراظهار داشت: شوراهای دانش آموزی فرصت بسیار خوبی را فراهم نموده تا از این طریق بتوان مطالبات دانش آموزان را در مدارس و حتی در سطح شهر و کشور پیگیری کرد.

اعضای شورا ضمن تاکید بر ایجاد روحیه و انگیزه در دانش آموزان افزودند: استفاده مناسب از فرصتها است که می تواند موفقیت در پی داشته باشد برگزاری جلسات با روسای شوراهای دانش آموزی و ارائه ی پیشنهادات مناسب وپیگیری آن خواسته اعضای شورای اسلامی شهر الوند است که با همت دانش آموزان در رسیدن به آن، امیدواریم بزودی محقق شود.

همچنین اعضای شورا در پایان خاطر نشان کردند: در ارتباط دوسویه ودر فضای همکاری وتفاهم است که دانش آموزان می توانند مشاوران خوبی برای شورا ها ی اسلامی شهر یا روستا باشند.

در ادامه این جلسه یکی از نمایندگان شورای دانش آموزی به نکته نظرات خود در خصوص اهداف تشکیل شورای دانش آموزی پرداخته و مشکلاتی که در مدارس با آنها مواجه هستند را مطرح و خواستار توجه بیشتر مسئولین به ویژه اعضای شورای شهر شدند.

در  ادامه این نشست مربیان پرورشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر، هدف از تشکیل شورای دانش آموزی را تحکیم و تعمیق ارزشها، تکریم علمی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی عنوان نموند.

شایان ذکر است آقای دکتر صحرایی قائم مقام و معاون توانمندسازی و آقای فرهادی معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان البرز نیز در این مراسم حضور داشتند و طی سخنانی به اهداف و برنامه های کمیته امداد در شهرستان البرز پرداختند.

IMG_5028IMG_20151122_151951.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *