شورای اسلامی شهر الوند

دیدار اعضای شوراس اسلامی شهر الوند با فرمانده جدید انتظامی شهرستان البرز

6.05.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: صبح روز چهارشنبه مورخ 6/5/95رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرالوند، با حضور در دفتر کار سرهنگ خسروی، انتصاب وی را به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان البرز تبریک گفته و برای او آرزوی توفیق کردند.
در این دیدار به برخی مشکلات شهری و کمبود نیرو از سوی اعضای شورای شهر اشاره شد و خواهان تلاش به ویژه پلیس راهور برای خدمات رسانی بیشتر شدند.
سرهنگ خسروی نیز از همکاری و تعامل خوب شهرداری و شورای شهر تقدیر کرد و خواستار تداوم همکاری‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان شد.

در ابتدای این دیدار محمد رفائی نژاد ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ خسروی به فرماندهی انتظامی شهرستان البرز از زحمات و تلاشهای نیروی انتظامی تشکر نمودند و نیز مقوله ی امنیت را یکی از مهمترین مسائل جامعه دانستند و از زحمات این عزیزان بابت برقراری امنیت تشکر و قدر دانی کرد و در خصوص تعامل و همکاری موجود بین شهرداری و نیروی انتظامی را خوب دانستند و افزود:  واحدهای راهنمایی رانندگی ، اماکن کلانتری و … در همه زمینه ها با شهرداری همکاری عالی داشتند صمیمانه از نیروی انتظامی بابت این همکاری تشکر می نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند در پایان با تأکید بر تعامل دو طرفه ی نیروی انتظامی با مدیریت شهری گفت: کمک های مالی شهرداری الوند و شرکت شهر صنعتی البرز به نیروی انتظامی شهرستان البرز موجب پرداخت کلیه ی بدیهی های نیروی انتظامی شهرستان البرز شده است که امیدوارم این همکاری و تعامل دو سویه باشد.

در ادامه سایر اعضای شورا آقایان اوسطی ، خمسه، قلی زاده و عالمی نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار الوند آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری فیمابین اعلام کرد.

DSC_9510-576x384                                                                                                                                      DSC_9511-576x384

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *