شورای اسلامی شهر الوند

دومین نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر الوند با شورای دانش آموزی دبیرستان پروین اعتصامی

15.09.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛ دومین نشست شورای اسلامی شهر با شورای دانش آموزی در سالن جلسات شورا با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، مهندس لطفی شهردار الوند، مدیر مدرسه و شورای دانش آموزی دبیرستان پروین اعتصامی برگزار شد.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند،  هدف این نشست را تبادل نظر و تجربیات بین اعضای شورای اسلامی شهر و شوراهای دانش آموزی عنوان نمودند و شورای مدارس نهادیست برای پرورش مسئولین آینده ی شهر و می توان این شوراها را فرصتی برای پرورش نیرو در این حوزه دانست.
همچنین در خصوص اهداف دیگر این نشست بیان داشتند: از جمله اهداف برگزاری این نشست آشنایی دانش آموزان با نحوه ی کارکرد شورا است، چرا که شورای مدارس چشم بینای شورای شهر محسوب می شوند.

در ادامه مدیر مدرسه و نماینده انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان پروین اعتصامی از مسائل و مشکلات موجود در دبیرستان از جمله مشکل ایزوگام پشت بام مدرسه، پوسیدگی لوله های تأسیساتی و موتورخانه، فضای سبز داخل مدرسه، کمبود تجهیزات ورزشی، فقدان وضوخانه ی مناسب و فرش نمازخانه، مشکل سیستم گرمایشی کلاسها و همچنین مشکلات امنیتی در تردد دانش آموزان در زمینهای غرب بلوار معلم را به عنوان مسایل و مشکلات اصلی یاد کرده و حل این مسایل را موثر در رشد فرهنگ مناسب تعلیم و تعلّم یاد کردند.

IMG_5101-576x432 IMG_5103-576x432 IMG_5098-576x432

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *