شورای اسلامی شهر الوند

حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز در جلسه شورای اسلامی شهر الوند

29.09.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز به ‌همراه معاونت آموزشی ، مالی و آموزش ابتدایی با حضور در محل شورای اسلامی شهر الوند با اعضای این شورا و شهردار دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که به‌منظور مشارکت فرهنگی صورت پذیرفته بود، محمد رفائی نژاد رئیس شورای اسلامی شهرالوند، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، و خیر مقدم به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز و هیئت همراه، به نقش آموزش و پرورش در بحث آموزشی و فرهنگی شهر پرداخت و آمادگی شورای اسلامی را جهت هرگونه همکاری با آن مدیریت در هر زمینه‌ای اعلام نمود.

در ادامه جلسه، هر کدام از اعضای شورا در زمینه‌ی فضاهای آموزشی سطح شهر الوند و نصرت آباد مسائل و مشکلات مربوطه، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان جلسه، آقای مهدی رشوند مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرز، ضمن تاکید بر مشارکت جدی آموزش وپرورش و شهرداری افزود: بهتر است سبد فرهنگی آموزش وپرورش در شهرداری با مدیریت شورای اسلامی و شهرداری باتوجه به کمبود و چند شیفته شدن مدارس برای ساخت مدرسه صورت گیرد و از تلاش و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس لطفی شهردار الوند در راستای گسترش فضاهای آموزشی این شهر، تقدیر و تشکر نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *