شورای اسلامی شهر الوند

حضور حماسی شهروندان، اعضای شورای اسلامی شهر الوند و مسئولین شهرستان البرزدر راهپیمایی روز جهانی قدس

19.04.1394
|
0 دیدگاهها
|

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 19 تیرماه (مصادف با 23 رمضان‌المبارک) در شهر الوند همزمان با سراسر میهن اسلامی با حضور خیل عظیم جمعیت روزه دار از ساعت 11 صبح به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند؛  امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که مهندس حسن پور فرماندار شهرستان البرز، شعبان حسنی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، یداله لطفی شهردار الوند، حجت الاسلام و المسلمین دکترطهماسبی امام جمعه شهر الوند، مسوولین شهرستان البرز، پرسنل شهرداری ومردم ولايت مدار شهر الوند و نصرت آباد باري ديگر با حضور پرشكوه و با صلابت خود در راهپيمائي روز جهاني قدس حمايت بي­دريغ خود را از مردم مظلوم فلسطين تا آزادسازي كامل اراضي اشغالي و قدس شريف از حضور رژيم غاصب صهيونيسم را اعلام نمودند.

راهپیمایان با پیمودن مسیر تعیین شده از میدان بسیج به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) جهت اقامه نماز جمعه حرکت کردند و با دادن شعار، قطعنامه روز جهانی قدس را با شعارهای کوبنده ی خود تأیید کردند.

راهپیمایان در این قطعنامه همچنین تهاجم رژیم آل سعود علیه مردم یمن را مصداق جنایت جنگی و نسل کشی دانسته و از مجامع جهانی و نیز کشورهای سازمان همکاری اسلامی خواستند در راستای محکومیت و مجازات سران آل سعود به عنوان جنایتکاران جنگی، اتخاذ تصمیم های جدی و عملی را در دستور کار خود قرار دهند.

بعد از راهپیمایی و قرائت قطعنامه، مردم روزه دار و همیشه در صحنه الوند ونصرت آباد جهت ادای فریضه ی نماز جمعه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حضور یافتند.

photo_2015-07-10_16-23-31photo_2015-07-10_16-23-05photo_2015-07-10_16-22-41photo_2015-07-10_16-23-11.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *