شورای اسلامی شهر الوند

حضور اعضای شورای اسلامی شهر الوند همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان

13.08.1394
|
0 دیدگاهها
|

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند:  تجمع بزرگ ۱۳ آبان، از ساعت 9:30 دقیقه صبح با حضور گسترده مردم بصیر و همیشه در صحنه و مسئولین ادارات شهرستان البرز در شهر الوند برگزار شد.

اقشار مختلف مردم، دانش آموزان ، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، تشکل‌های دانشجویی و مسئولان  با شعار مرگ بر آمریکا همزمان با  سراسر کشور، در  میدان لاله الوند تجمع کرده و فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

این مراسم از میدان بسیج آغاز گردید و در محل تجمع راهپیمایان تا در اجتماعی با شکوه، ضمن انزجار از استکبار جهانی بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تجمع‌کنندگان در میدان لاله حضور یافتند و با مشت‌های گرده کرده و با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر مرگ بر آمریکا،  مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله و لبیک یا خامنه‌ای و دست نوشته های دیگر، پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای مسلّم اسکتبار جهانی به آتش کشیدند.

و پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه شهر الوند، بیانیه پایانی راهپیمایی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

DSC_0129-576x450 ملاقات-عمومی-6-260x146 ملاقات-عمومی-2-260x146 IMG_5010 IMG_5017.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *