شورای اسلامی شهر الوند

حضور استاندار و مدیران ارشد استانی و شهرستانی در منزل قهرمان مدال آور جهانی کاراته بهمن عسگری

8.09.1393
|
0 دیدگاهها
|

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند:  این دیدار در شامگاه روز شنبه مورخ 8/9/93 در منزل قهرمان بزرگسالان جهانی کاراته بهمن عسگری با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، مشهدی آقایی مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان قزوین و آقای قافله باشی معاونت ایشان، دکتر بابایی رییس هئیات کاراته استان قزوین، حجت الا سلام والمسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه شهر الوند، مهندس حسن پور فرماندار شهرستان البرز، مهندس حسنی رییس شورای اسلامی شهر الوند، مهندس یحیی پور شهردار شهر الوند، مهندس محمدزاده مدیر عامل شرکت نیرو محرکه، باجیوند مسئول ورزش و جوانان شهرستان البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار بهمن عسگری قهرمان ارزنده جهان، از طرف خود و خانواده  ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به استاندار محترم و هئیات همراه از حضور ایشان در منزلشان را باعث افتخار دانست  و گزارشی از مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و کسب مدال طلای جهانی کاراته در کشور آلمان داد.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در ادامه صحبتهای عسگری گفت: استان قزوین از دیرباز مهد قهرمانان و ورزشکاران جوانمرد و با اخلاق زیادی بوده است که بهمن عسگری یک نمونه از آنهاست.

مشهدی آقایی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در منازل قهرمانان حرکت ارزشمندی است و به آنان برای تداوم فعالیت در عرصه قهرمانی انگیزه زیادی می بخشد و قهرمانی مسابقات جوانان و امیدهای جهان و قهرمانی کومیته بزرگسالان جهان از جمله افتخارات عسگری ملی پوش کاراته قزوین است.

در ادامه حجت الا سلام والمسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه محترم شهر الوند ضمن تبریک به مناسبت شب ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) افزود: جای تقدیر و قدردانی دارد به جهت تلاش فراوان این قهرمان جهانی استان ما که در برابر کشورهای جهان کار بسیار سختی است تا این ناشدنی ها در دنیا شدنی شود البته جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت کرده همه ناشدنی ها شدنی است.

امام جمعه شهر الوند یاد آور شد: با توجه به پتانسیل بالای این شهر که با وجود جوانان خوب، مومئن، خداترس و ورزشکار، با بکار گیری مدیران توانمند و برنامه ریز حتی در شرکتهای شهر صنعتی شهر ما می توانیم تیمهای خوبی تشکیل بدهیم و لازمه پرورش این قهرمانان جهانی همایت و همکاری همه مسئولین را می طلبد.

استانداراستان قزوین ضمن تبریک به بهمن عسگری برای کسب عنوان قهرمانی بزرگسالان جهان در مسابقات جهانی آلمان یاد آور شد:  این موفقیت موفقیت درخشانی بوده و واقعاً افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی ایران، و ما هم باید قدرشناس این جوان عزیز و همه جوانانی باشیم که در این مسیر حرکت و تلاش  میکنند و باید از همه ظرفیتهایمان استفاده کنیم برای اینکه این قهرمانان واقعاً یک مدل و الگو برای جوانان هستند و همه نهادها و تشکیلها همچنین سازمان صدا و سیما به سهم خود باید نقش ایفاد کنند.

مرتضی روزبه با تأکید بر اینکه خدا یک احسان و صدقه ای را به معنای حقیقی کلام برای بهمن عسگری فراهم کرده افزود:  با حضور خود در مجالس مذهبی فرهنگی و کارهای خیر یکی دیگر از کارهایی است که جوانان از شما الگو میگیرند و همچنین باید از آفات قهرمانی به دور باشی خدای نکرده غرور سراغ شما نیاید و هر چقدر این مدارج بالا می رود افتادگی هم انشا.. بیشترخواهد شد.

استاندار قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد و این نوید را داد در آینده نزدیک، از قهرمانان شاخص ملی قزوین در عرصه ورزش به همراه خانواده آنان طی مراسمی در شورای اداری استان تجلیل شود.

IMG_3505

IMG_3469

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *