شورای اسلامی شهر الوند

جلسه فوق العاده اعضای شورا و شهردار جهت بررسی طرح تعریض بلوار خلیج فارس

4.05.1394
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: جلسه ای فوق العاده روز یکشنبه مورخ 4/5/94 بعد از نماز مغرب و اعشا  با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی، مهندس لطفی شهردار الوند، مهندس هاشمی مشاور فنی عمرانی شورا، مهندس دارابی مسئول واحد عمرانی IMG_4411شهرداری و مهندس شالی ناظر پروژه خلیج فارس، مهندس خلیلی کارشناس دفتر فنی شرکت شهر صنعتی البرز در دفتر شورا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس حسنی رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان در جلسه از اهمیت مطالعه طرح پروژه اشاره کرد وگفت: طرح چهار بانده کردن بلوارخلیج فارس باید توسط مهندسین کارشناس و مشاورین توانمند مورد مطالعه و بررسی های دقیق قرار گیرد چرا که با توجه به وجود شهر صنعتی و کارخانجات شاهد تردد حجم زیادی از خودروها در طول شبانه روز هستیم که در بحث ترافیک باید تدابیری اندیشه شود دچار مشکل نشویم.

رییس شورای اسلامی شهر الوند افزود:  یکی دیگر از مشکلات جمع کردن ریفیوژ وسط بلوار است که باید اصولی و کار با کیفیت و مصالح عالی که از شرکتهای معتبر و استاندارد خریداری گردد و همچنین جابجایی لوله های آب و انشعابات و تاسیسات طبق نقشه و مهندسی صورت گیرد و  به لحاظ اهمیتی که این پروژه دارد و با هدف تسریع در روند اجرایی آن، بازدید به صورت مستمر و دوره‌ای انجام ‌شود تا عملیات با پیشرفت خوبی ادامه پیدا کند.

شهردار الوند در خصوص اجرای چهاربانده کردن پروژه بلوارخلیج فارس به اعضای شورا افزود: این پروژه یکی از شاه بیتهای پروژه های شهر الوند است و اجرای آن با مطالعه زیادی و ساعتها جلسه با مهندسین شهرداری و مشاورین صورت گرفته و با توجه به اهمیت و حیاطی بودن این پروژه کیفیت و سرعت در کار برای ما بسیار مهم و اساسی است که این امر در دستور کار قرار دارد.

مهندس لطفی ضمن اشاره به بار ترافیکی در این جاده گفت: ما با  تمامی نهادها مکاتبه کردیم و در حال حاضر در باند کندرو حجم زیادی از خاکبرداری را شروع کردیم و همزمان با ریفیوژ وسط بلوار مطالعه طرح باند کندرو انجام خواهد شد و احداث کمربندی از پیچ نیرو محرکه به سمت مجتمع ادارات به جهت کاهش ترافیک و تقسیم خودروها انجام خواهد شد و نیم متر هر طرف در حاشیه درختان جدول گذاری می شود.

وي با بيان اينكه هماهنگي، همدلي، وحدت و صميميت عنصر كار مجموعه دست اندركار اجرايي اين پروژه است، گفت: همچنان با اين رويه به كار خود در اجراي پروژه هاي عمراني شهري ادامه مي دهيم؛ ما به دنبال اجراي پروژه هاي بزرگ در شهر الوند و نصرت آباد هستيم.                                                              .
شهردار الوند عنوان کرد: در مجموع برای پروژه تعریض بلوار خلیج فارس در فاز اول  1,700,000,000 تومان برای خرید مصالح  و 1,000,000,000 تومان اعتبار برای اجرای آن به صورت مناقصه محدود و مدیریت پیمانی با مشارکت شرکت شهر صنعتی البرز در نظر گرفته شده است که اجرای آن به صورت روزشمار معکوس آغاز خواهد شد و ما با توکل به خدا قول می دهیم این پروژه ظرف مدت 2 ماه به بهربرداری خواهد رسید.

این مسئول در پایان افزود: طرح تقاطع غيرهمسطح از دروازه قرآن تا ورودی اتوبان کرج تهران از جمله پروژه هايي است كه هم اكنون در حال مطالعه است که این پروژه با حمایتهای استانی و کشوری هم قابل اجرا است.

شایان ذکر است در ادامه جلسه، هر یک از اعضای شورا و حاضرین در جلسه ضمن اشاره و تأکید بر اجرای درست این پروژه ، به بیان پیشنهاد طرح هایی در این حوزه پرداختند.

 

 

 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *