شورای اسلامی شهر الوند

جلسه روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ شورای شهر الوند

27.06.1401
|
0 دیدگاهها
|

جلسه روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ شورای شهر الوند با حضور دکتر هاشمی شهردار، مهندس ذوالقدری ها معاون شهردار، مهندس زرگر معاون عمرانی فرمانداری شهرستان البرز، مهندس شفیعی مسئول املاک شهرداری، آقای جاوید مسئول حقوقی شهرداری، شورای کشاورزی و نمایندگان زمین های علی آباد تشکیل شد.
این جلسه با محوریت پیگیری زمین های علی آباد و کمربندی جنوبی شهر که از مطالبات اکثر شهروندان محترم می باشد تشکیل شد.
ابتدا درخصوص اراضی علی آباد بحث و گفتگو شد و افراد حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص زمین های علی آباد مطرح و با توجه به جلساتی که در فرمانداری و دادگستری اوایل سال جاری در این خصوص تشکیل شده و مقرر گردیده بود که یک فرصت سه هفته ای به موقوفه خزانه جهت ارائه اسناد، مدارک مالکیت و نقشه های مختصات دار داده شود که تاکنون اقدامی در اینخصوص توسط موقوفه صورت نگرفته است. مقرر گردید به منظور تعیین تکلیف سریعتر زمین های علی آباد، شورا شهر مکاتبه ای با اداره ثبت، دادگستری و موقوفه خزانه ( رونوشت به فرمانداری) در این خصوص داشته باشد.
در ادامه جلسه در خصوص کمربندی جنوبی شهر، با توجه به صحبت ها و استدلالات شورای کشاورزی و کارشناسان شهرداری مقرر گردید شورای کشاورزی طی ده روز آتی پیشنهاد و راهکار خود را در خصوص تعیین و تکلیف ملک ادعایی خود که در طرح کمربندی واقع شده است، ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *