شورای اسلامی شهر الوند

جلسه اعضای شورای اسلامی با حضور شهردار الوندموضوع اجرای کمربندی شمالی و جنوبی شهر الوند مجدداً در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت

22.04.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: در دویست‌‌‌ و نود ‌و دومین جلسه شورای اسلامی شهر الوند که با حضور اعضای این شوراء، شهردار، تنی چند از خبرنگاران برگزار شد، پروژه اجرای کمربندی جنوی شهر الوند مورد بررسی و به تصویب رسید.

محمدرفائی‌نژاد رئیس شورای اسلامی شهر الوند ضمن خوش آمدگویی و عرض تبریک عید سعید فطر به جمع حاضر در جلسه عنوان نمود: رسانه‌ها باید ضمن اطلاع‌رسانی، صداقت و امانت‌داری را رعایت کرده و موضوع مهم فرهنگ‌سازی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رفائی‌نژاد افزود: نباید با انتشار اخبار بی‌پایه و اساس افکار عمومی را نسبت به خدمتگزاران مردم در شورای اسلامی و شهرداری الوند بی‌اعتماد کرد و در طول سه سال گذشته، شاهد بودیم که برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مقابل شورای اسلامی شهر جبهه‌گیری کرده و به بهانه‌های مختلفی همچون وابسیتگی به جریانات سیاسی اقدامات شورای اسلامی شهر را زیر سؤال بردند.

رییس شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به نزدیک شدن انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: متأسفانه برخی با هدف حضور در انتخابات آتی، تخریب اقدامات شورای شهر را آغاز کرده و تلاش می‌کنند تا از اعتماد مردم نسبت به اعضای شورای حاضر بکاهند.

رفائی‌نژاد در خصوص احداث کمربندی شمالی و جنوبی شهر الوند همچنین افزود: موضوع احداث کمربندی جنوبی شهر سال گذشته به تصویب اعضای شورای شهر رسیده بود، اما به دلیل مشکلات پیمانکار در ارائه ضمانت بانکی و برخی تغییرات، مجدداً در شورای اسلامی شهر الوند به رأی گذاشته می‌شود و ریز هزینه‌های این پروژه از سوی شهردار الوند به شورای شهر ارسال شده که در جلسه آتی کمیسیون عمرانی شورای شهر بررسی خواهد شد.

در ادامه، مهندس لطفی شهردار الوند در خصوص اجرای پروژه کمربندی جنوبی و شمالی گفت: مجوز اجرای پروژه کمربندی جنوبی شهر الوند از ۷ماه گذشته صادر و اقدامات مطالعاتی آن انجام شده است و باتوجه به اینکه فصل اجرای پروژه‌های عمرانی در حال سپری شدن است برای کنترل آب‌های سطحی و نیز جلوگیری از ایجاد مشکلات بهداشتی باید اجرای این پروژه تسریع شود.

لطفی ادامه داد: این پروژه با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در طول  ۵ ماه  اجراء شده و به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به قرار گرفتن بلوار معلم در بن‌بست، از انتهای این بلوار به جاده نیرومحرکه مسیر دسترسی احداث خواهد شد و به هیچ عنوان جاده کمربندی نخواهد بود.

شهردار الوند درپایان به توضیح در خصوص موضوعاتی نظیر ساخت سرویس بهداشتی در میدان بسیج و باسکول در جنگل بالیان پرداخت.

 

DSC_8195-576x384DSC_8172-576x384DSC_8188-576x384

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *