شورای اسلامی شهر الوند

ترکیب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر الوند برای سال چهارم فعالیت مشخص شدند.

9.06.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ 9/6/95 با حضور همه اعضا هیأت رییسه شورا با اکثریت آرای اعضا برای یک سال آخر دوره چهارم شورا مشخص شدند.

در جلسه انتخاب هیات رییسه، محمد رفائی نژاد بعنوان رییس شورا و علی قدمی بعنوان نائب رییس شورا، ایوب قلی زاده بعنوان منشی ،کرم اوسطی بعنوان خزانه دار و علیرضا خمسه بعنوان سخنگوی شورا در سمت خود ابقاء شدند.

محمد رفائی نژاد در همین رابطه اظهارداشت: همراهی و همدلی و انسجام خوبی در این سالهای اخیر در بین اعضای شورا حاکم بود و این وحدت و همدلی در جلسه انتخاب هیات رییسه سال چهارم نیز همچنان وجود داشته و نتیجه آن نیز قاطعیت و اکثریت آرا برای انتخاب هیات رییسه بود.                                                                       .                                                     .                                                                                                  
رییس شورای اسلامی شهر الوند در پایان افزود: این جلسه در فضایی سرشار از رفاقت و دوستی برگزار شد، چراکه همه اعضا بر این عقیده اند که خدمت رسانی به مردم جز در سایه تعامل و انسجام و دوستی میسر نخواهد بود. قطعا این همدلی و اتحاد منتج به نتایج خوب و ثمرات ارزشمندی برای شهر و شهروندان عزیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *