شورای اسلامی شهر الوند

بیانیة شورای اسلامی شهر الوند

23.10.1393
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: بیانیة شورای اسلامی شهر الوند به اطلاع مردم شریف شهر الوند و نصرت آباد میرسد.

مردم خداجو و همیشه در صحنه ی شهر الوند و نصرت آباد:  بدینوسیله اعضای شورای اسلامی شهر الوند مصلحت را بر آن دید جهت روشن شدن و تنویر افکار مطالبی را ذیلاً به استحضار عموم برساند.

در پی وقوع حرکات و اقدامات نسنجیده در تالار شهر و در شب میلاد نبی اکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) که برگزاری جشن میلاد توسط هئیات محترم مذهبی انجام گرفته، نارضایتی رادر بین حاضرین وبانیان امر و روحانیت معظم ایجادشده که در پی آن اعتراض اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین محترم شهر را دربرداشته، لذا اعضای شورای اسلامی شهر برخود وظیفه میداند ضمن محکوم نمودن هرگونه اقدامی که باعث ناتمام ماندن جشن میلاد اسطوره هستی پیامبر اکرم (ص) و رئیس مکتب جعفری امام صادق (ع) شده است یا هر گونه اقدام مشابه را که اسباب نارضایتی عموم را فراهم آورده انزجار خویش را اعلام نموده و بر اساس قانون با عوامل آن نیز برخورد خواهد نمود. نکته قابل توجه مخاطبان محترم اینکه مسئولیت و عواقب اینگونه اقدامات یا سایر اقداماتی از این دست، طبیعتاً با عاملین و مسببین آن خواهد بود و این شورا در کنار سایر شهروندان حق اعتراض به موضوع را برای خود محفوظ میدارد.

البته لازم به توضیح است در سال جاری کارهای بزرگ فرهنگی ازجمله تکمیل و افتتاح کتابخانه نصرت آباد، پروژه المان شهدا، ساختمان دارلقرآن زمینهای شهرداری، سوله فوتسال امام علی (ع )، ساختمان فرهنگ زمینهای حاج امیر انجام و مزید برآن با تمام توان در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اقدامات موثر و برای بهتر شدن کارهای فرهنگی به صورت نرم افزاری با ایجاد سرفصل فرهنگی و اختصاص ردیف بوجه ای با همراهی تمامی مسئولین فرهنگی شهر گامهای بلندی خواهد برداشت.

انشاءا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *