شورای اسلامی شهر الوند

به مناسبت هفته قوه ی قضاییه؛ اعضای شورای اسلامی شهر الوند با مقامات قضایی شهرستان البرز دیدار کردند.

7.04.1393
|
0 دیدگاهها
|

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرالوند؛ در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه شهر الوند، مهندس حسن پور فرماندار شهرستان البرز، مهندس حسنی رییس شورای اسلامی شهر الوند، مهندس یحیی پور شهردار الوند و اعضای شورای شهر صورت گرفت، از حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رییس دادگستری شهرستان البرز، جلالی دادستان شهرستان البرز و امینی معاون دادگستری و قاضی شعبه 3 حقوقی شهرستان البرز که به عنوان قاضی نمونه کشوری نیز معرفی شده بود، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

امام جمعه شهر الوند در این دیدار اظهار داشت: یکی از مسایل قضایی در شهرهای کوچک دعواهای قومی است که می بایست از آن جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه مردم مشتاقانه منتظر اجرای پروژه های عمرانی هستند، افزود: همه ما تلاش می کنیم تا برای مردم خدمتی صورت پذیرد و رضایت آنان تأمین گردد.
شهردار الوند در ادامه، خاطر نشان کرد: برخی از پروژه ها نظیر تکمیل ساختمان فرهنگ، اجرای فاز 2 ساختمان اداری شهرداری، مطالعه، جدول گذاری و پیاده رو سازی منطقه 8 و تکمیل ساختمان دارالقرآن در مرحله برگزاری مناقصه عمومی است و پروژه ی ورودی جاده ی بویین زهرا دردست اجرا می باشد.
وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه ها باید مراحل قانونی طی گردد تا به مرحله اجرا درآید، برگزاری مناقصه و به حدنصاب نرسیدن پیمانکاران و تجدید مناقصه فرصتهایی که به لحاظ قانونی از اختیارات شهرداری خارج است.
یحیی پور اظهار امیدواری کرد: بعد از انجام مناقصات سعی برآن است که زمان را در اجرای پروژه ها مدیریت کنیم تا انشاا… نیاز و رضایت شهروندان نیز تأمین گردد.

IMG_2685

 

 

IMG_2690

 

 

 

IMG_2663.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *