شورای اسلامی شهر الوند

بررسی مشکلات شهر الوند و نصرت آباد با حضور امام جمعه، فرماندارو رییس دادگستری شهرستان البرز در دفتر شورا

27.02.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: جلسه ای روز یکشنبه مورخ 26/2/95 با حضور حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهر الوند، اوصانلو رئیس دادگستری شهرستان البرز ، مهندس عسگری فرماندارشهرستان البرز و لطفی شهردار الوند در دفتر شورای اسلامی برگزارشد. 

رفائی نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان با اشاره به انتقاد از اداره آب وفاضلاب شهرستان و استان در خصوص اتصال فاضلاب ناحیه شهری نصرت آباد به تصفیه خانه شهر صنعتی البرز اظهار داشت: با توجه به مساعدت و همکاریهای شورا و شهرداری و دریافت مبالغی از مردم ولی این پروژه همچنان پیشرفتی نداشته و یکی از مشکلات و خواسته های مردم  است.

در ادامه رییس و اعضای شورا به برخی از مشکلات شهر اعم از توزیع استانی مالیات بر ارزش افزوده که شهرداری الوند از دریافت بخش قابل توجهی از این درآمد پایدار محروم شده است، مشکل اوقاف شهر الوند، مشکلات بافت فرسوده شهر، عدم همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری، کمبود امکانات رفاهی ناحیه شهری نصرت آباد، کارشناسی دقیق تملکات زمینها و ساختمانها اشاره داشتند.     

همچنین در ادامه سخنرانی فرماندار شهرستان البرز، امام جمعه، رییس دادگستری شهرستان البرز و شهردار الوند ازدیگر برنامه های این جلسه بود.

2018-12-22 15.27.26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *