شورای اسلامی شهر الوند

اعضای هیأت کاراته شهرستان البرز میهمان شورای اسلامی شهر الوند شد.

20.02.1395
|
0 دیدگاهها
|

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: اعضای هیأت کاراته شهرستان البرز این هفته میهمان جلسه علنی شورای شهر بودند، این جلسه در عصر روز یکشنبه مورخ 19/2/95 با حضور رییس و اعضای شورای شهر درسالن جلسات شورا برگزارگردید.

محمد رفائی نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین انتصاب آقای ایوبی به عنوان رییس کاراته شهرستان البرز را تبریک گفت و افزود: شورای اسلامی و شهرداری الوند کمکهای چشمگیری را به هیات کاراته داشته و این انسجام و هراهی و همدلی باید به صورت شهرستانی صورت گیرد و همه مسئولین شهرستان باید این اتحاد و انسجام را داشته باشند تا راه پیشرفت ورزشکاران در همه رشته های ورزشی  بیشتر شود.

در ادامه رییس و اعضای هیآت کاراته شهرستان البرز گزارشی از روند فعالیت و وضعیت کاراته و جایگاه آن ارائه نمود و از شورا خواستند باتوجه به حضور شش کاراته کار ملی پوش در رده های مختلف سنی از شهرستان البرز جهت حمایت مساعدت لازم را دشته باشند.

همچنین خانم لیلا محمدخانلو نایب رییس هیات کاراته شهرستان از فعالیت بانوان کاراته شهرستان گزارشی ارائه داد و خواستار توجه ویژه مسئولین به بانوان ورزشکار و تعامل و اتحاد همه شهرهای شهرستان البرز برای انسجام یک تیم کاراته بانوان در قالب شهرستان شد.

در ادامه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر الوند  به نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

IMG_5533

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *