شورای اسلامی شهر الوند

استقبال بی نظیر از خادمان و پرچم متبرک حرم رضوی در شهر الوند

2.06.1394
|
0 دیدگاهها
|

مردم مومن و متدین الوند با شور و هیجان به استقبال خدام و پرچم امام رضا (ع) رفته و ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند: دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) از ورودی شهر صنعتی الوند تا گلزار مطهر شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

دیده مردم ولایتمدار شهرستان البرز( شهر الوند) که ساعت ها در انتظار ورود خادمان و پرچم مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) بودند، سرانجام در ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 2/6/94 به نور آن پرچم مقدس روشن شد.

شمار زیادی از علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهر الوند با استقبال گرم خود از خدام امام رضا (ع) و بیرق حرم مطهر آن امام همام و مداح آستان قدس، عشق و علاقه شان به اهل بیت (ع) بویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

در این مراسم معنوی خادمان حرم امام رضا (ع) پرچم مقدس حرم مطهر رضوی را حمل می کردند که با استقبال پر شور مسئولین و مردم شهر الوند همراه شد.

مردم شهر الوند در مسیر‌ حرکت خادمان حرم رضوی به سمت گلزار مطهر شهدای گمنام این شهر با پخش شیرینی و شربت و گلباران از آنها استقبال پرشوری کردند.

این مراسم معنوی که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر الوند برگزار شد، مردم پرچم مطهر و متبرک و خادمان امام رضا (ع) را با اجرای مداحی آستان قدس، قرائت دعا و نیایش، صلوات خاصه امام رضا (ع) و شعر سرایی از سوی شاعران و مداحان مورد استقبال قرار دادند.

IMG_4513 IMG_4522 IMG_4502 IMG_4533.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *